Spisu treści:
- Czy byłeś prześladowany? Nie dajcie się zwieść dezinformacji
- Przykłady nadużyć pakietu Office
- Prześladowanie finansowe w miejscu pracy
- Znęcanie się sprawi, że będziesz chory
- Jak radzić sobie z prześladowaniem w miejscu pracy
- 1. Wiedz, że to nie twoja wina.
- 2.
- 3.
- 4. Naucz się werbalnej samoobrony i przejdź trening asertywności.
- 5
- Czego nie robić, jeśli jesteś prześladowany w pracy
- Zemsta nie powstrzymuje dręczyciela
- Pytania i Odpowiedzi
- Komentarze, pytania i rozwiązania
Pixabay
Czy byłeś prześladowany? Nie dajcie się zwieść dezinformacji
Ilu pracowników w Ameryce jest prześladowanych każdego roku?
Wielu pracowników i wielu ludzi w Ameryce ogólnie czuje się bezsilnych. Nigdy nie zgłaszają zastraszania ani znęcania się. Chociaż niektóre artykuły zawierają bezpodstawne twierdzenia, że 80% przypadków zastraszania w miejscu pracy jest rozpatrywanych w Stanach Zjednoczonych, od połowy 2011 r. Tak nie jest.
Raczej 80% prześladowanych odchodzi i znajduje inną pracę. Jest to jeden z powodów wysokiego wskaźnika rotacji pracowników, o którym nie mówi się otwarcie.
Jednocześnie wiele źródeł oczekuje, że 80% pracodawców w USA będzie miało pisemną politykę przeciwko zastraszaniu w jakiejś dekadzie 2010 roku. Od 2013 r. Dokonano niewielkiego postępu.
Chociaż wielu pracowników zgłasza, że byli prześladowani w pracy, inne osoby mogą nie wiedzieć, co obejmuje nękanie lub jak je rozpoznać, gdy się pojawi. Ogólnie rzecz biorąc, zastraszanie tworzy wrogie środowisko pracy, a ta niewygodna atmosfera w pracy jest sprzeczna z wymogami EEO i można ją zgłosić w oficjalnej skardze. Równa liczba mężczyzn i kobiet staje się prześladowcami w miejscu pracy, więc nie tylko mężczyźni, a nie tylko kobiety mogą znęcać się nad pracownikiem.
Cechą charakterystyczną znęcania się w miejscu pracy jest to, że zwykle prześladuje się utalentowanego, kompetentnego pracownika, a nie kogoś, kto wykonuje przeciętną lub złą pracę. Utalentowana, zręczna osoba jest zagrożeniem dla dręczyciela.
Przykłady nadużyć pakietu Office
Dobrzy pracownicy są nieustannie krytykowani, odbierają im obowiązki zawodowe lub są przydzielani do codziennego wykonywania bezsensownych, wymyślonych zadań lub „zajętej pracy”.
Niektórym z tych pracowników nie daje się w ogóle nic do roboty, a potem szefowie piszą, że nic nie robili. To jest zastraszanie i znęcanie się. Inne oznaki nadużyć w miejscu pracy:
- Przełożony nieustannie wrzeszczy na pracowników.
- Przełożony lub współpracownik wybiera te same osoby w obecności innych lub na osobności, gdzie nie ma świadków.
- Szef nieustannie blokuje czyjeś promocje.
- Przełożony sabotuje pracę pracownika lub uważa ją za własną.
- Szef, przełożony lub współpracownicy celowo ignorują określone osoby w pracy i wyrzucają je z obiegu.
- Przełożony przeciąża pracowników, wyznacza nieracjonalne terminy i wymaga wielu godzin pracy poza pełnym wymiarem czasu bez dodatkowego wynagrodzenia. UWAGA: jeśli średnia płaca z powodu tego dodatkowego wymogu spadnie poniżej federalnej płacy minimalnej, postępowanie prawne jest dopuszczalne.
- Przełożony osobiście atakuje pracownika i wywołuje wyzwiska.
- Szef, przełożony lub współpracownicy żartują z pracownika.
- Szef lub przełożeni konsekwentnie oddają pracownikowi niedziałający sprzęt, np. Najstarszy komputer w budynku i jest zepsuty.
- Szef umieszcza pracownika na niebezpiecznych stanowiskach, na przykład w recepcji, do której niedawno doszło, bez dodawania środków bezpieczeństwa. Innym przykładem jest zapewnienie tylko niektórym pracownikom miejsca do pracy, które nie ma odpowiedniego ogrzewania, chłodzenia i wentylacji.
Pod czyimś kciuk Znęcanie się w miejscu pracy jest niewłaściwe i jest formą nękania.
Pixabay
Prześladowanie finansowe w miejscu pracy
Jest to jeden z rodzajów prześladowania, o którym nie mówi się często. W moim stanie wyszło na jaw kilka przypadków, w których kilku pracodawców w małych firmach trzymało wypłatę jednemu lub drugiemu pracownikowi dodatkowy tydzień lub opuściło miasto w dniu wypłaty na dwa tygodnie bez płacenia pracownikowi. Niektóre restauracje karały pracowników za zepsute naczynia i wymagały od nich kupowania drogich mundurów od kolesia. Wszystko to było nielegalne i powodowało trudności finansowe.
Jeden z szefów płacił swoim pracownikom, kiedy miał na to ochotę w małym biurze, a dwie zatrudnione kobiety przeżyły 3-4 tygodnie bez wynagrodzenia i ostatecznie zrezygnowały. Zgłosili się do Urzędu Pracy, którego przedstawiciel zbadał pracodawcę i stwierdził, że nigdy nie płacili. Składki za bezrobocie, składki na odszkodowania pracownicze, a nie większość podatków stanowych i lokalnych, a na pewno nie uwzględniono podatków od wynagrodzeń pobieranych z wypłat obu kobiet. Podjęto kilka czynności prawnych.
Inny pracodawca obniżył płace, nie mówiąc o tym swoim pracownikom. Wypłaty były po prostu znacznie krótsze niż tydzień.
Inny szef w większej firmie wyeliminował ubezpieczenie zdrowotne i obniżył płace dla wszystkich pracowników, którzy nie byli dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku (jego definicja pełnoetatowej dyspozycyjności ), chociaż jego firma była otwarta tylko 10 godzin dziennie.
Inny właściciel firmy zaczął obniżać płace o 5% każdego roku po ukończeniu 50 lat - pracownicy ci nie tylko nie otrzymali 3% podwyżki, którą otrzymali inni, ale stracili i dodatkowe 5% (łącznie 8%) oraz cierpieli z powodu inflacji.
Było ich kilkadziesiąt, a większość z nich wyszła na jaw dopiero po odejściu pracowników, znalezieniu innej pracy i złożeniu skarg do EEO. Wiele z tych firm zostało zamkniętych, przypadkowo unikając postępowania sądowego. W każdym przypadku prześladowanymi celami byli odpowiedzialni, utalentowani, inteligentni ludzie, którzy stanowili profesjonalne zagrożenie dla szefa.
Dodam własne wczesne doświadczenie - przez rok pracowałem jako dyrektor generalny sieci handlowej za określoną pensję, co tydzień pracując jako niepłatny dodatkowy czas, aby odnieść solidny sukces i cieszyłem się z tej pracy. W tym roku zdobyliśmy regionalne nagrody za zysk. Po tym roku dowiedziałem się, że moje zarobki są faktycznie znacznie poniżej dolnej granicy tabeli płac na tym stanowisku, pomimo moich wyższych zysków niż wiele innych sklepów (w dzisiejszych czasach łatwo się tego nauczyć przez Internet; wtedy tego nie mieliśmy).
Złożyłem formalną i grzeczną skargę. W ciągu 60 dni mój sklep i jeden inny lokalny sklep w sieci zostały nagle zamknięte, a personel został zwolniony. Moja ostatnia wypłata obejmowała tylko dwa ostatnie tygodnie z prawidłową stawką wynagrodzenia, chociaż znajdowała się na samym dole przedziału wynagrodzenia. Wkrótce cała sieć została sprzedana indywidualnym właścicielom.
Jedna lekcja z tego jest taka, że pracownicy mają prawo znać rzeczywisty zakres płac związanych z pracą i mogą dziś łatwo sprawdzić swoją firmę i zakresy płac.
{ixabay
Znęcanie się sprawi, że będziesz chory
Znęcanie się powoduje zwiększone uczucie stresu i napięcia w ciele i może prowadzić do klinicznych objawów:
Jak radzić sobie z prześladowaniem w miejscu pracy
W sumie co najmniej 44% wszystkich Amerykanów zgłosiło, że doświadczyło przemocy w miejscu pracy od 2012 roku.
Ta liczba pochodzi z badania przeprowadzonego przez Employment Law Alliance. To szokujący fakt, że prawie połowa wszystkich amerykańskich pracowników twierdzi, że była maltretowana w pracy. Nie obejmuje to liczby pracowników amerykańskich, którzy boją się to zgłosić i nikomu o tym nie mówią.
Niemożliwe jest określenie, ile osób w USA jest wykorzystywanych w pracy każdego roku, ponieważ nie wszyscy to zgłaszają; ale jakakolwiek jest liczba, jest za wysoka.
Aby obniżyć te liczby, ludzie muszą dowiedzieć się, na czym dokładnie polega nadużycie i że istnieją różne sposoby zapobiegania mu i powstrzymywania go. Uważam, że zaczyna się od edukacji w domu, po czym następuje edukacja i praktyka w szkole i powinno obejmować nie tylko szkolenie z zakresu molestowania seksualnego w miejscu pracy, ale także szkolenia dotyczące przeciwdziałania znęcaniu się i przemocy w miejscu pracy dla wszystkich.
Jako kraj i jako jednostki musimy bardzo poważnie traktować istnienie nadużyć. Zdarza się i zdarza się w miejscu pracy.
Wiele osób, które padają ofiarą przemocy w pracy, po prostu decyduje się rzucić palenie i uciec od zagrożenia i stresu, ale nie każdy czuje, że jest w stanie to zrobić. Dla tych, którzy nie mogą uciec przed agresywnym szefem lub współpracownikiem, zacznij od następujących zasad:
1. Wiedz, że to nie twoja wina.
Obelżywe zachowanie ze strony szefa, współpracownika lub kogokolwiek innego nie jest twoją winą. Zawsze! Nie chodzi nawet o ciebie - chodzi o kontrolę, tak jak o gwałt. Celem może być każdy. Jeden był przed tobą i będzie po tobie, chyba że zostanie zrobione coś, co przerwie cykl i powstrzyma obraźliwe zachowanie.
Nikt nie zasługuje na znęcanie się w dowolnym momencie z jakiegokolwiek powodu. Nadużycie to niewłaściwa reakcja. Jeśli zrobiłeś coś złego w pracy, możesz spodziewać się sprostowania, a może nawet zdyscyplinowania, a nawet zwolnienia po określonej liczbie zapisów lub innych działań dyscyplinarnych. Jednak nie zasługujesz na to, by cię nadużywać. To nadużycie obejmuje krzyczenie, bicie, unikanie, poniżanie, sarkazm, wyzwiska i inne nieodpowiednie działania.
Jeśli jesteś ofiarą tyrana w miejscu pracy, łatwo jest zinternalizować winę i poczuć się bezradnym. Ale wpadnięcie w tę pułapkę negatywności może mieć wpływ na twoje zdrowie i poczucie własnej wartości.
Spróbuj skorzystać z konta Mental Bank, aby się rozwinąć. Zaszczep się psychicznie przeciwko dręczycielowi w biurze afirmacjami i pozytywnym mówieniem o sobie. Powiedz sobie, że jesteś dobrą osobą i nadal będziesz dobrze wykonywać swoją pracę, szukając wyjścia. Twoja praca nie jest tym, kim jesteś, więc zajmij się hobby, jeśli takiego nie masz. Upewnij się, że praca to tylko część Twojego dnia, a nie cały dzień.
2.
Szaleństwo to robienie tego samego za każdym razem i oczekiwanie innego wyniku. Przestań!
Nigdy nie możesz zmienić łobuza. Tylko ona / on może się zmienić, bez dobrej terapii lub cudu od Boga. Zachowanie optymistycznej postawy zestarzeje się pod ciągłym napomnieniem łobuza. Nadzieja, że tyran w biurze się zmieni, jest beznadziejna. Zaakceptuj fakt nadużycia i zaplanuj rozwiązanie tego problemu lub zrezygnuj i zajmij się nim.
3.
Porozmawiaj o molestowaniu ze współczującymi ludźmi w pracy. Wzajemne wsparcie i komunikacja mogą pomóc zmniejszyć stres i zatrzymać izolację, na którą cierpi Twój sprawca. Nie narzekaj - uzyskaj wsparcie i przejdź do działu kadr i / lub programu pomocy dla pracowników. Uzyskaj poradę i złóż skargę dotyczącą ETE, jeśli nadużycie nie zostanie naprawione.
4. Naucz się werbalnej samoobrony i przejdź trening asertywności.
Twój EAP lub lokalna sieć YMCA, YWCA, ośrodki rekreacji lub sieć zdrowia psychicznego może pomóc Ci znaleźć bezpłatne i niedrogie zajęcia dla tych niezwykłych i przydatnych umiejętności.
5
Dla mnie lepiej jest mieszkać w tekturowym pudełku na ulicy, żeby akceptować nadużycia!
Jeśli wszyscy, których znam, staliby się agresywni, to lubię siebie na tyle, żebym był sam i mógł znaleźć nowe zatrudnienie. Musisz wierzyć w siebie, nawet jeśli nikt inny tego nie robi.
Istnieje duża pomoc dla tych, którzy doświadczyli takich nadużyć, że muszą rzucić palenie. Skontaktuj się z lokalnymi służbami socjalnymi lub organami sądowymi, aby uzyskać listę organizacji, które pomogą. Możesz mieć prawo do zasiłku dla bezrobotnych.
Czego nie robić, jeśli jesteś prześladowany w pracy
Zamiast podejmować działania, które wielokrotnie udowadniają, że powstrzymują łobuza, niektórzy widzowie chcą „płatać figle” łobuzowi, „uderzyć go w nos”, „dać mu brzydki prezent świąteczny”, pisać o nim limeryki na ściany łazienki itp. W jakim celu? Żadne z nich nie powstrzyma dręczyciela i może jeszcze bardziej zaognić jego zachowanie.
Widzowie starają się nie powstrzymać dręczyciela, ale podważyć go i przynieść sobie w ten sposób coś, co uważają za wyższy status społeczny. Umieszczają się w kategorii zastraszania, szukając zemsty zamiast rozwiązania.
Zemsta nie powstrzymuje dręczyciela
Niektórzy chcą znęcać się nad tyranem, ale to pogarsza cykl - w rzeczywistości łobuz może stać się tak wściekły, że kogoś zabije.
Ludzie, którzy chcą zemsty, chcą zemsty, a nie sprawiedliwości, żadnej zmiany i nie zakończenia zastraszania. Chcą się podnieść, robiąc to samo, co tyran.
Piśmiennictwo :
- Zastraszanie, nękanie i odwet - prezentacja PPT ze strony strima.org
Pytania i Odpowiedzi
Pytanie: Jak zgłosić lekarza w moim gabinecie, który zastrasza personel?
Odpowiedź: W przypadku prywatnej praktyki, w której szefem jest lekarz, prawdopodobnie będziesz musiał skonsultować się z prawnikiem, aby omówić tę sprawę. Jeśli lekarz pracuje dla innego lekarza, który jest głupcem, weź dokumentację z konkretnymi datami i godzinami znęcania się oraz tym, co się stało z szefem i omów sprawę, prosząc o pomoc. nawet wtedy może zajść potrzeba skonsultowania się z prawnikiem. Inną opcją jest skontaktowanie się z Państwową Komisją Lekarską i lokalnym biurem Amerykańskiego Stowarzyszenia Lekarzy, ale dobrze jest najpierw skonsultować się z prawnikiem. Jeśli jesteś członkiem związku zawodowego, na przykład w uniwersyteckim centrum medycznym, możesz skonsultować się ze swoim mężem związkowym.
© 2007 Patty Inglish MS
Komentarze, pytania i rozwiązania
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 14 lutego 2020 r.:
Cześć Yoleen i dziękuję za twoją nową odpowiedź! - Bardzo ciekawe myśli.
Z własnego doświadczenia widziałem, że przez 30 lat wielu znęcających się mężczyzn i kobiet atakowało tylko wysoko wykwalifikowane, wykształcone kobiety pod ich nadzorem; i miało to na celu wywołanie u nich wściekłości / obrzydzenia na tyle, aby zrezygnowali, eliminując w ten sposób zagrożenie dla własnej pracy prześladowców. Jednak wszystko to przyniosło odwrotny skutek, ponieważ kobiety złożyły skargi i wniosły oskarżenia prawne i pozwy cywilne. Wielu, wielu z tych łobuzów zostało zwolnionych.
Widzę, że prześladowcy częściej atakują osoby niepełnosprawne w miejscu pracy, szkole i gdzie indziej i to mnie złości. Na szczęście ludzie, którzy widzą to zastraszanie, w tym ja, częściej je zgłaszają, a nawet zgłaszają nadużycia i widzą skuteczną interwencję. Ogólnie rzecz biorąc, za każdym razem, gdy bully zaatakuje, należy to dokładnie zgłosić, a jeśli nękanie nie ustanie, sugeruję pracę w innym miejscu dla osób prześladowanych. Żałuję, że nie mogę wrócić do mojego pierwszego doświadczenia związanego z nękaniem w pracy - zdecydowałbym się na prawne środki prawne dla prasy.
Yoleen Lucas z Big Island of Hawaii 14 lutego 2020 r.:
Odkąd opublikowałem 6 lat temu, przeprowadziłem wiele badań, wywiadów i introspekcyjnego myślenia na ten temat. Zauważyłem, że bullying wśród dorosłych ma wiele podobieństw do bullyingu wśród dzieci. Niektórzy dorośli są bardziej podatni na ataki niż inni. Zwykle są słabo wykwalifikowani (szczególnie ci z bezużytecznymi dyplomami uniwersyteckimi), borykają się z problemami finansowymi i nadmiernie zestresowani w różnych dziedzinach życia. To sprawia, że łatwo nimi manipulować i wykorzystywać.
Łobuzi lubią czuć swoją moc. Nie dbają o firmę, nawet jeśli są jej właścicielami. Znałem przypadki, gdy dręczyciele, którzy dawali ludziom podbicia, a potem ich zwalniali, tylko po to, by przydarzyło im się to samo. Znam też firmy, które się złożyły.
Najlepszą obroną jest posiadanie wysokich umiejętności, aby łatwo znaleźć inną pracę. Jeśli widzisz bałagan w pracy, nie czekaj, aż ci się to przydarzy. Idź natychmiast! Gdyby wszyscy to zrobili, firma miałaby kłopoty. Może to naprawią, może nie. Tak czy inaczej, to już nie twój problem.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 14 lutego 2020 r.:
Cześć She-Ra i dzięki za napisanie! Prześladowanie wydaje się być wszędzie, przynajmniej w Ameryce, w 2020 roku; i widzę, że rośnie w innych krajach. Po kilku dziesięcioleciach grup takich jak Bully B'ware i inne, które uczą uczniów o bullyingu i jego złych skutkach, mamy zbyt wielu dorosłych, którzy są prześladowcami i podnoszą na duchu za ich nękanie w wiadomościach i mediach społecznościowych, tak jakby byli bohaterami prześladowania.
Kiedy miały miejsce próby zastraszania mnie, zgłosiłem się do przełożonych, HR i złożyłem formalne skargi. Na szczęście ci łobuzi zostali zwolnieni lub zwolnieni jeden po drugim. Najlepsze życzenia za wszystko, na co się zdecydujesz! Wiem, że czasami najlepiej jest pracować gdzie indziej.
She-Ra z Wielkiej Brytanii 26 stycznia 2020 r.:
„Nigdy nie możesz zmienić łobuza. Tylko ona / on może się zmienić, bez dobrej terapii lub cudu od Boga. „
Wydawałoby się wtedy, że ja albo tyran / łobuz musi iść. Przez lata znęcali się nad innymi, a ci zawsze odchodzili, więc przypuszczam, że są konsekwentni.
Staram się pozostać silna i mieć czas, aby zdecydować, czy dochodzenie kulturowe lub formalne dochodzenie w sprawie zastraszania będzie lepsze dla mnie i dla reszty miejsca pracy (to niewątpliwie z czasem miało i jest dotknięte).
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 23 czerwca 2016 r.:
Aki46 - Myślę, że masz rację co do tego, że użycie FMLA nie pozwala na generowanie złych ocen przeciwko pracownikowi (patrz cytat poniżej).
Uważam, że powinieneś jak najszybciej skontaktować się z prawnikiem i przedstawić te informacje. Wiem, że w USA, jeśli firma ma wystarczająco małe przychody, to od liderów nie wymaga się prawnie, aby dostosowywali się do niepełnosprawności pracowników. Jeśli pracujesz dla rządu, to myślę, że muszą to zrobić. Jeśli jest to firma non-profit otrzymująca fundusze federalne, to uważam, że musi to zrobić, - skonsultuj się ze swoim prawnikiem.
Gdy w pracy wydarzy się coś negatywnego, zapisz to i zadzwoń do swojego prawnika.
Cytat Departamentu Pracy:
PRZYWRÓCENIE MIEJSCA PRACY I KORZYŚCI ZDROWOTNE
Po powrocie z urlopu FMLA, pracownik musi powrócić do swojej pierwotnej pracy lub do równoważnej pracy z równoważnym wynagrodzeniem, świadczeniami i innymi warunkami zatrudnienia.
Skorzystanie przez pracownika z urlopu FMLA nie może być potraktowane przeciwko pracownikowi w ramach polityki obecności „bez winy”.
Pracodawcy są również zobowiązani do kontynuowania ubezpieczenia zdrowotnego dla pracownika przebywającego na urlopie FMLA na takich samych warunkach, jak gdyby pracownik nie korzystał z urlopu.
Aki46 23 czerwca 2016 r.:
Wczoraj otrzymałem pierwszą ocenę, mimo że jestem zatrudniony prawie 3 lata. To jest czwarty raz, kiedy oceniają moich współpracowników.
Jednak pierwszy raz otrzymałem.
Dostałem słabe oceny z 3 sekcji.
Kiedy zapytałem szefa, czy te kiepskie recenzje były oparte na moim urlopie FMLA, odpowiedziała „częściowo”
Nie sądziłem, że prawo zezwala im na zgłaszanie uwag na podstawie FMLA.
Poprosiłem również o zakwaterowanie, które pozwoliłoby mi pracować, ale odmówili przyjęcia mojej niepełnosprawności, uniemożliwiając mi tam przebywanie.
Co powinienem zrobić?
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 9 czerwca 2016 r.:
Nie ma za co i będzie w moich myślach!
Aki46 9 czerwca 2016 r.:
Bardzo dziękuję za zachętę, a przede wszystkim za modlitwy
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 9 czerwca 2016 r.:
Wygląda na to, że masz dobry plan na swoją sytuację. Przesyłam najlepsze myśli i modlitwy o nową pracę dla Ciebie.
Aki46 9 czerwca 2016 r.:
Wszystko dokumentuję. Myślę, że podpiszę dokumenty mediacyjne wysłane przez EEOC i załatwię to.
Zadzwoniłem dziś rano do pracy.
Jestem zestresowany tym wszystkim.
Chcę tylko, żeby to się skończyło. Żałuję, że nie mam innej pracy.
Patty Inglish, MS w dniu 8 czerwca 2016 r.:
Zapytaj swojego prawnika, co dokładnie według niego powinieneś zrobić. Ponieważ wydaje się, że faktury są spóźnione, prawnik powinien mieć pewne konkretne sugestie.
Kiedy w grę wchodzą pieniądze i A / P, płace i świadczenia, najlepsza jest porada prawna, ale firma może zwolnić Cię w odwecie za zgłoszenie się do mediów lub postawić błahe oskarżenia lub zagrozić wniesieniem oskarżenia.
Wygląda na to, że ktoś może narazić Cię na błędy finansowe związane z opóźnioną płatnością faktur i być może inne problemy finansowe, takie jak błędy na wypłatach, potrącenia podatków itp.; zła liczba przepracowanych godzin, złe stawki płac itp.
Uważaj, dokumentuj wszystko i bądź bezpieczny!
Aki46, 6 czerwca 2016 r.:
Pierożek, Pracuję dla agencji samorządowej, a więc w sektorze publicznym.
Są teraz oznaki sabotowania mojej pracy. Na przykład wysyłanie faktur przez dostawców do innych pracowników zamiast do mnie.
Otrzymuję wyciągi, ale w tym momencie faktury są przeterminowane. Zadzwoniłem do sprzedawców i powiedzieli mi, że mają inną osobę do kontaktu w sprawie faktur.
Jestem Asystentem HR / Księgowym. Prowadzę listy płac, rozliczam się i pomagam pracownikom w zakresie świadczeń.
Czy wiesz, czy podjąłbym powyższe kroki, czy mógłbym mieć kłopoty z powodu przekazania go do stacji informacyjnej? Uważam, że leczenie w tym miejscu polega na celowym wywoływaniu stresu emocjonalnego. Skontaktowałem się z prawnikiem, którego zobaczę w środę. Jakakolwiek rada?
Patty Inglish MS (autorka) z USA i Asgardii, First Space Nation, 28 maja 2016 r.:
Amen na to wszystko!
Aki46, 28 maja 2016 r.:
Bardzo dziękuję za pomoc i rekomendacje. Nie myślałem o znalezieniu grupy wsparcia, ale to będzie bardzo pomocne.
Chcę tylko pracować i utrzymywać rodzinę. To bardzo smutne, że na tym świecie są ludzie tak okrutni.
Ta kobieta wie wszystko o moich zmaganiach. Podzieliłem się z nią myśleniem, że jest moją przyjaciółką. Tylko po to, by dowiedzieć się, że robiła notatki tylko po to, by wykorzystać je przeciwko mnie, gdy się cieszy.
Ale ja również szukam pomocy u Pana.
Wiem, że się mną zaopiekuje.
Duch strachu nie pochodzi od Boga.
Nieustannie modlę się o siłę, aby przejść przez ten bardzo trudny czas.
Posłużę się twoją radą i podzielę się z tobą wynikami.
Dzięki jeszcze raz!
Patty Inglish MS (autorka) z USA i Asgardii, First Space Nation, 28 maja 2016 r.:
@ Aki46 - Zniechęcają Cię do wypełniania EEOC w celu uniknięcia czarnego znaku w dokumentacji firmy i danych osób wykorzystujących przemoc, a także w celu uniknięcia konsekwencji prawnych, które są dla nich czasami bardzo kosztowne.
Udaj się do swojego lekarza (lub poszukaj lekarza), poproś go / jej o udokumentowanie fizycznych i psychicznych problemów związanych z tym zastraszaniem. Plik z EEOC. Znajdź grupę wsparcia, która pomoże ci przetrwać psychicznie. Idź do mediów telewizyjnych i opowiedz im o tym - sytuacja może zostać poddana publicznej krytyce. Znajdź adwokata, który specjalizuje się w prawie pracy i zgłoś tej osobie zniesławienie i dyskryminację za „szaleństwo”, które w ogóle nie istnieje.
Możesz zająć stanowisko teraz lub odebrać resztę swojej pracy i posady z fałszywych, oszczerczych powodów („szaleństwo”), a następnie zgłosić sprawę do biura ubezpieczenia od bezrobocia i wystąpić o świadczenia, które doprowadzą do zbadania firmy; i być może pozwać o zniesławienie i / lub bezprawne zakończenie.
Nic z tego nie będzie łatwe, ale czuję, że wkrótce będziesz dość chory, jeśli zostaniesz i zaakceptujesz narastające znęcanie się.
Najlepsze życzenia dla Ciebie!
Aki46, 28 maja 2016 r.:
Podzieliłem się ze współpracownikiem, że byłem hospitalizowany z powodu skrajnego stresu i depresji ponad 13 lat temu i miałem myśli samobójcze. Jest teraz moim bezpośrednim szefem i wykorzystuje te informacje przeciwko mnie.
Dyrektor generalny, mój bezpośredni przełożony i inny przełożony codziennie zgłaszają mi uwagi na temat mojego stanu psychicznego. Zaczęli nazywać mnie „psycholem, pieprzyć wariata i odwoływać się do mojego kaftana bezpieczeństwa”.
Mój szef odesłał mnie do domu, bo miałem mieć OT na czeku. Zawsze pozwalano mi OT, dopóki nie została moim bezpośrednim szefem.
Czuję, że jest to spowodowane jej znajomością mojej przeszłości psychicznej.
Poszedłem złożyć skargę za to, że zostałem wyróżniony, ponieważ byłem jedynym pracownikiem, któremu nie wolno było OT. GM spojrzał na mnie i powiedział: „Byłem szalony i musiałem wezwać psychiatrę”
Skończyło się na tym, że rozwaliłem jej żal po tym, jak powiedziała mi, że służba cywilna to żart.
Odkąd leczenie trwa i faktycznie się pogorszyło, wróciła moja depresja i miałem myśli samobójcze. Mam ataki paniki każdego dnia, kiedy mam iść do pracy. Poprosiłem o zakwaterowanie ADA, ponieważ czułem, że moja praca jest zagrożona.
Jeszcze mnie nie przyjęli i złożyłem wniosek EEOC o dyskryminację ze względu na niepełnosprawność.
Od tego czasu zabrali mi większość mojej pracy. Zaczęli egzekwować zasady, których nigdy wcześniej nie mieli.
Chodzę po skorupkach jaj.
Mój bezpośredni szef powiedział mi, że już mi nie ufa i zaczęła zamykać drzwi do swojego biura.
Dyrektor generalny powiedziała mi, że chce, abym zrozumiał, że wniesienie zarzutu EEOC jest szkodliwe dla morale w miejscu pracy.
Walczę. Muszę pracować. Nie mam wyboru, aby codziennie wchodzić w to środowisko.
Ale nie jestem pewien, czy jestem wystarczająco silny psychicznie, aby przejść przez nękanie, zastraszanie i izolację, które pogarszają się z każdym dniem.
Czy jest coś jeszcze, co mogę zrobić? Powiedziano mi, że opłaty EEOC mogą ciągnąć się latami.
Nie jestem pewien, czy to przeżyję. Jednak wiem, że jeśli nie utrzymam kursu, będzie to kontynuowane.
Nie jestem pierwszą osobą z chorobą psychiczną, która jest celem. Zwolnili inną dziewczynę. Poproszono przełożonego o ustąpienie, wszystko po tym, jak dowiedzieli się, że mają przeszłość lub szukają terapii dla zdrowia psychicznego.
W tym momencie zastanawiam się, czy warto. Jestem tak zestresowany, że schudłem do 120 funtów. Nie mogę jeść, spać i ciągle się denerwuję.
Wszelkie rady lub zachęty są mile widziane.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 19 marca 2015 r.:
Kilka lat temu pomogłem kobiecie złożyć wniosek o bezrobocie po tym, jak rzuciła pracę z powodu nadużyć ze strony jej pracodawcy, który ostatecznie stracił pracę. Pomogło jej to, że wykonywał nielegalne czynności w pracy i nie rozliczał się z podatków i nie płacił pracownikom potrąceń z wynagrodzeń, które pobierał z ich wypłat na rzecz swojej załogi przez lata, ale otrzymała bezrobocie. Spójrz na to.
Tessa w dniu 18 marca 2015 roku:
Siedzę tu bez pracy i ani trochę nie jestem szczęśliwy. Jestem też kolejną ofiarą prześladowania pracowników. Czemu? Ponieważ moja stara firma zatrudniała szefa, który prawdopodobnie był uzależniony od narkotyków. Miał wszystkie objawy: oczy Glasseya, oszałamiający chód, zapominanie i werbalne obelgi. Został zwolniony, ale nowo zatrudniony szef był równie zły! Pomimo tego, że nie miała oznak uzależnienia od narkotyków, była bardzo kontrolująca, poniżająca i krzyczała i kilku z nas. Po prostu nie mogłem tego dłużej znieść, więc zrezygnowałem. Ona nadal jest zatrudniona za wynagrodzeniem, a ja jestem bezrobotny, więc gdzie jest sprawiedliwość? Wiem, że to był mój wybór (jeśli można to nazwać wyborem) rezygnacji, ale byłem psychicznie i fizycznie wyczerpany. Moje życie zostało dosłownie zredukowane do depresji i roztrzęsionych nerwów.Mam nadzieję, że któregoś dnia zostanie uchwalone prawo, w którym brutalni prześladowcy są zmuszani do rezygnacji z pracy, aby inni, którzy zasługują na to, mogli pracować wydajnie, żyć szczęśliwie i uwolnić się od tych nieszczęsnych demonów. Mówią, że to, co dzieje się wokół, nadchodzi, więc wyraźnie wierzę, że nadszedł czas, aby natychmiast ich zlikwidować, ponieważ tak naprawdę jest to „posiadanie”, a nie nasze.
Patty Inglish MS (autorka) z USA i Asgardii, First Space Nation, 28 marca 2014 r.:
Tak, to znęcanie się, znęcanie się i dyskryminacja, ponieważ obejmuje:
1. Ignorując Cię, 2.Wyjęcie Cię z pętli aktywności zawodowej i odmowa podania danych, 3. Złe gadanie, wyzwiska lub plotkowanie o Tobie, 4. Plagiatowanie swojej pracy lub przynajmniej wiedzy eksperckiej poprzez zajmowanie się pisaniem raportów na temat Twojej okolicy, a nie własnych…
Złóż formalną skargę do swojego przełożonego i w razie potrzeby przejdź do działu HR; zdobądź również prawnika pracy - konsultacje bezpłatne.
Mary, 28 marca 2014 r.:
Jestem menadżerem w pracy, a nowy menadżer niedawno dołączył do firmy, która jest na tym samym poziomie co ja, ale plotki innym o mnie, mówi do mnie rżeniem, odmawia zaproszenia na spotkania, mimo że dotyczy to mojej okolicy, pisze artykuły do dyrektor, który zajmuje się moim obszarem, ale nie powinien konsultować się ze mną. Jej zespół ma złe usta i odłożył mój zespół i generalnie prezentuje aurę wyższości nad resztą organizacji. Szukam raportów i danych od jej zespołu, ale nie są one dostarczane - czy to oznacza nękanie? Mój poziom stresu jest poza skalą Zaczynam mieć poważne problemy zdrowotne, mój zespół czuje się przytłoczony brakiem wsparcia - wszelkie pomysły byłyby naprawdę pomocne
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 24 grudnia 2013 r.:
Wygląda na to, że rabunek w handlu detalicznym jest nadal największym źródłem zabójstw w miejscu pracy od 2010 r. (27%), ale z wiadomości wynika, że strzelaniny w szkołach zdarzają się częściej lub częściej o nich słyszymy. A fakt, że 39% zabójstw kobiet w pracy było spowodowanych przez znajomych (tylko 3% zabójstw mężczyzn) wskazuje bezpośrednio na zastraszanie i wykorzystywanie.
Praca nie powinna być miejscem życia lub śmierci.
Yoleen Lucas z Big Island of Hawaii 23 grudnia 2013 roku:
… a potem zastanawiają się, dlaczego zdarzają się strzelaniny w miejscu pracy…
www.bls.gov/iif/oshwc/cfoi/osar0016.htm
Będzie to trwać do momentu, gdy zastraszanie nie będzie już tolerowane.
Mógłbym opowiedzieć kilka historii, ale nie nadają się do druku.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 17 czerwca 2013 r.:
Mam nadzieję, że wkrótce znajdziesz o wiele lepszego pracodawcę!
Napastowany 17 czerwca 2013 r.:
Nękanie w miejscu pracy musi się skończyć. Wszelkie zastraszanie musi się skończyć. Jestem teraz bezrobotny. Prześladowany, a następnie okłamywany (gaslighting).
kittydog 1 maja 2013 roku:
Zgadzam się, że to musi się skończyć, ale nie ma łatwej odpowiedzi na rozwiązanie problemu. Kiedy potrzebujesz wypłaty, kiedy jesteś jedynym celem, kiedy jest to twoje słowo przeciwko menedżerowi, któremu ufasz, to w zasadzie tak, jakbyś ją wziął lub zaczął szukać pracy, nie mając odniesienia dla swojego obecna praca. Dokumentuję zastraszanie, jakiego doświadczyłem przez ostatnie 3 miesiące, ale nie mam nikogo, kto mógłby je zmienić, a to nie pogorszyłoby sytuacji. Życzę wszystkim, którzy muszą znosić zastraszanie, jak najlepiej karmić swoje dzieci i mam nadzieję, że wiesz, że nie jesteś sam, jest nas tam wielu.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 31 stycznia 2013 r.:
Przestań akceptować nadużycia. Składaj skargi. Zgłoś to, gdy to zobaczysz.
Pascale Tchebou 31 stycznia 2013 r.:
Służba zdrowia… szpitale to plac zabaw dla tyranów… Szczerze, co można zrobić?
stopthebully2day w dniu 6 lipca 2012 r.:
Zanim przejdę dalej, po prostu przejrzałem odpowiedź pani Inglish - już zasugerowała, żebyś skonsultował się z prawnikiem. Nie pozwól, aby trawa rosła pod twoimi stopami - posłuchaj jej rady. Oto aktualizacja tego, gdzie jestem w moich poszukiwaniach. Łobuz ORAZ jego przełożony okłamali prawnika firmy. Prowadź dobre notatki z datą i godziną. Kopie moich notatek i innych dokumentów powinny, jeśli nic innego, ponownie wstrząsnąć łodzią i naprawdę wciągnąć przełożonego do ochrony łobuza za pomocą kłamstw. Sprawia, że zastanawiam się, dlaczego tyran jest chroniony i utwierdza mnie w przekonaniu, że tyran nie może istnieć bez sieci, która go wspiera. Mogę nie „wygrać” bitwy za pieniądze, ale przynajmniej wezwałem go do tego, kim jest. Uważam też, że na pewnym poziomie prześladowcy są chorzy psychicznie.
stopthebully2day w dniu 6 lipca 2012 r.:
Dla Davida M. To obrzydliwe. Być może zapytasz prawnika, czy jest to nielegalne w Twoim stanie / hrabstwie / mieście. Jeśli tak, zjadłbym dwa obiady - jeden dla niej na plucie, a drugi na posiłek poza zasięgiem wzroku. Zostaw przynętę i idź do toalety. Poszukaj śliny w tej, której nie jesz, i zanieś ją policji z dowodami. Jak najbardziej zrób badanie krwi. Miejmy nadzieję, że miałeś ostatnio do porównania.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 21 maja 2012 r.:
1) Dokumentuj wszystko na ten temat każdego dnia w dzienniku z nazwiskami, datami i godzinami. Przygotuj się na wezwanie świadków w sądzie. Przestań tam jeść lunch. Trzymaj batoniki musli w samochodzie, biurku lub kieszeni, jeśli musisz to zrobić.
2) Idź do lekarza, powiedz mu, co się stało i zrób badanie krwi.
3) Złóż wniosek o odszkodowanie dla pracownika a) za oplucie i możliwą infekcję - i możesz pozwać do WC, ponieważ było to zamierzone i b) za stres emocjonalny. Tak, choroby zakaźne liczą się na Workers Compensation.
4) Skontaktuj się ze swoim okręgowym lub stanowym biurem EEO i omów z nimi sprawę.
5) Skontaktuj się z prawnikiem WC, aby uzyskać bezpłatną konsultację.
David M., 21 maja 2012 r.:
Niedawno dowiedziałem się, że córka właściciela, która jest współpracownikiem, pluje podczas mojego lunchu. Przyznała to kilku innym współpracownikom. Sprawiła też, że praca dla mnie stała się piekłem. Przyznała nawet kilku współpracownikom, że mnie nienawidzi. Zawsze idzie do swojego taty, żeby nawet najdrobniejszy szczegół uczynić wielkim wydarzeniem, żeby moja praca wyglądała kiepsko. Nigdy nie zrobiłem niczego, co mogłoby ją zrazić, by uzasadnić takie zachowanie. Czy są dla mnie jakieś opcje prawne? Jest to mała firma, której właścicielami są jej rodzice. Myśli? Propozycje? Obawiam się, że jej ślina wywoła jakąś chorobę biologiczną. Proszę pomóż.
Walter Miester 5 kwietnia 2012:
Właśnie zacząłem nową pracę, która miała najbardziej toksyczną osobowość, jaką kiedykolwiek widziałem w całym moim życiu! Prześladowanie tego gościa spowodowało nawet strach kierownictwa! Zakładam, że myśleli, że to on najprawdopodobniej pojawi się z bronią, jeśli zostanie zwolniony. W każdym razie zadzwoniłem do niego przed całym sklepem, traktując go jak śmiecia, którym był! Jestem dumny, że nadałem ton reszcie załogi. Mnie oczywiście już tam nie ma i bardzo się zdarzyło, że znalazłem lepszą pracę. Nie musisz być miły dla łobuza! U mnie to zadziałało
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 23 marca 2012:
Wielu z nas odczuwa Twój ból i takie sytuacje wymagają rozwiązań i sprawiedliwości. Wydajesz się zdeterminowany, aby to zrobić, a zatem jest to dobry przykład dla nas wszystkich.
stopthebully2day w dniu 23 marca 2012 r.:
Aby zaktualizować moje poprzednie komentarze, oto co znalazłem. Zanim prawnicy poświęcą czas na rozwiązanie problemu, najprawdopodobniej jest już za późno, aby udać się do EEOC lub złożyć skargę do OSHA lub innego podmiotu ze względu na ograniczenia czasowe w zgłaszaniu incydentów. Myślę, że to się dzieje ze mną. Prawnicy firmy to przeciągają; nie są w żaden sposób głupi. Powinienem był udać się do EEOC, niezależnie od tego, czy miałbym prawnika, czy nie. Tak więc, na podstawie mojego doświadczenia, skonsultowałbym się z prawnikiem ORAZ udałbym się do EEOC. Dla EEOC może być już za późno. Jeśli jednak coś nie zostanie rozwiązane w ciągu najbliższych dwóch tygodni, udam się do EEOC tylko po to, aby zarejestrować tę firmę. Jak wielokrotnie powtarzała pani Inglish, dokumentuj każdy przypadek. Upewnij się, że datujesz swoje notatki. Jeśli istnieje,upewnij się, że masz kopię polityki firmy dotyczącej molestowania / zastraszania / odwetu. Ostatnią rzeczą, jakiej chcę, jest większa interwencja rządu w biznes i nasze życie (Stany Zjednoczone). Jednak po moich doświadczeniach z łobuzem, kierownictwem firmy, zasobami ludzkimi i kosztami adwokata, jestem gotowy, aby przejść za modą.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 22 marca 2012 r.:
Niektórzy pracownicy nie zdają sobie sprawy, że na początku są w izolacji, ponieważ niektóre z nich są początkowo dość subtelne. Teraz ludzie więcej o tym myślą.
Jack White z Ormeau Road, Belfast, Irlandia, 22 marca 2012 roku:
Świetne centrum!
Zwalczanie izolacji jest często pierwszym krokiem w walce z tyranem w miejscu pracy.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 22 marca 2012 r.:
W jakim miejscu pracowałeś?
louromano w dniu 22 marca 2012 r.:
Dzięki Pattie, to jest świetne. Porzuciłem pracę, w której szef nazwał mnie szaloną kobietą z kickboardem. Powiedział, że wywalił mnie za rozmowę pod prysznicem i użycie słowa aura. Dzięki.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 3 marca 2012 r.:
Czy możesz wytoczyć powództwo przeciwko byłemu Seniorowi? Skonsultuj się z prawnikiem lub radcą prawnym i mamy nadzieję, że nie jest za późno.
JAMES V w dniu 3 marca 2012 r.:
Byłem prześladowany w pracy, pracowałem jako kontroler w firmie, a mój starszy podał błędne informacje mojemu Szefowi, który jest cudzoziemcem. Chociaż moje stosunki z szefem były dobre, mojemu seniorowi udało się wprowadzić go w błąd. Starszy na stałe zbierał informacje z niektórych pracowników biura, którzy zawsze mnie zastraszali i pewnego dnia zadzwonił do pracowników biura w sali konferencyjnej i wszyscy zaczęli mnie obrażać za to, że nie sporządzałem listy płac, ponieważ firma nie ma pieniędzy do zapłacenia. Tak zwany Senior powiedział niektórym pracownikom biura, aby rozmawiali przeciwko mnie i planowana próba zakończyła się sukcesem w atakowaniu mnie przez prawie dwie godziny. Radziłem sobie z firmą w trudnym okresie stresu finansowego i oni nie współpracują przy moich próbach zmniejszenia problemów, ale on dołączył do zewnętrznych dostawców, którzy mnie zastraszali.Prawie cztery lata pracowałem w firmie jako kontroler i jednocześnie wykonując wszystkie prace poza kontrolerem, zostałem poproszony o odejście z firmy. Pisząc o tych niewłaściwych zachowaniach, groźbach i tak zwanej polityce, którą grał na mnie senior pisząc tutaj, przekonam się, że wykonałem swoją część, nie ukrywając poważnego błędu kierownictwa.
Kevin F 26 lutego 2012 r.:
Starałem się być szczęśliwy każdego dnia, podczas gdy codziennie byłem psychicznie maltretowany w pracy.
To spowodowało, że mam teraz stan psychiczny.
Wyjść! Porzucić! znajdź inną pracę! powiedz do diabła z nimi, z nim lub z nią.
Nic nie zmieni zła w tego rodzaju ludziach, a ty stracisz wolę szczęścia, wyjdź teraz i uratuj sobie zaburzenie psychiczne, które otrzymasz, próbując myśleć, że się zmienią i zdobędziesz ich, skończysz z głęboką nienawiścią do ludzi, a całość w środku będzie trudna do załatania.
nie wstydź się odejść, poczujesz szczęście, na jakie zasługujesz, a oni mogą kiedyś po prostu otrzymać nagrodę w postaci karmy.
Nie jesteś słaby, aby odejść, jesteś silny, aby odejść i uciec od tyrana, który wysadza wielkiego.
Pamiętaj, że jeśli kiedykolwiek cię spotkam, pokocham cię, podobnie jak wielu innych, którzy zobaczą w tobie miłość.
Błogosławię was, moi dobrzy przyjaciele, przywitajcie się z nieznajomym lub życzę wspaniałego dnia lub czegokolwiek, co sprawi, że ktoś będzie dziś uśmiechnięty.
Kevin F.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 25 lutego 2012 r.:
To dobry plan. Dokumentuj i korzystaj z informacji. Praca nie powinna być karą i widać było wyraźnie, że pod nienawidzącą dzieci alfą.
K w dniu 24 lutego 2012 r.:
Byłem na tej samej łodzi mniej więcej rok temu.
Pracowałem dla firmy przez 4 lata, która obsługuje kilku znanych klientów krajowych. W tym czasie właściciel, samiec alfa ze zbyt dużym ego, zwracał się do mnie w stylu wojowniczym / sarkastycznym / szyderczym, podczas gdy zwracał się do współpracownic znacznie łagodniejszym tonem. To rosło z czasem i zaczynało się powoli. Często kwestionował moje przyzwyczajenia w pracy (mam ponad dwadzieścia lat doświadczenia) przed innymi lub najczęściej tworzył argument, że był już gotów stanąć po drugiej stronie tylko po to, aby jego ego działało na cały dzień.
Niektóre dni były trudniejsze niż inne. Byłem koniem roboczym w niektórych projektach tylko po to, by zostać odsuniętym na bok, gdy nadszedł czas, aby klienci zobaczyli pracę, a kiedy to się stało, moje współpracownice otrzymałyby uznanie. Używam określenia „kobieta” tylko po to, aby podkreślić, że mój były szef ma pewne problemy związane z płcią, i nie obrażać pozostałych 50% planety. Są również ciężko pracującymi ludźmi i po prostu nie chcą kołysać łodzią. Niezależnie od tych sytuacji byłem zdemoralizowany i kwestionowałem swój własny status oraz to, czy nadawałem się do biznesu, w którym się znalazłem.
Pewnego razu wiedziałem, że będą kłopoty. Jeden z moich współpracowników popełnił błąd przy zupełnie nowym kliencie, który kosztował tysiące dolarów i opóźnił wydanie materiałów klienta. Nigdy nie proszono mnie o przejrzenie tej pracy młodszych współpracowników, ale gdybym to zrobił, złapałbym błąd. To nie miało znaczenia. Kiedy mój były odkrył błąd, delikatnie potraktował mojego współpracownika, wyładowując na mnie swoją złość za pracę, z którą nie miałem do czynienia.
W tym czasie moja żona jest w ciąży. Mój szef alfa nie traci żadnej okazji, by powiedzieć komuś, kto go usłyszy, jak głupi są ludzie z powodu posiadania dzieci, a dzieci są po prostu „szczurami”, na wszystko, na czym mu zależy. To nie jest wymyślone. Naprawdę powiedział to przy mnie i innych kilka razy. Miało to zastraszać i obrażać mnie i moją rodzinę.
Niedługo po tego typu uwagach, na dwa miesiące przed narodzinami mojej córki, powiedziano mi, że nie ma już pracy „dla mnie” i życzę powodzenia w przyszłości. Było dużo pracy dla tych, którzy potencjalnie stracili nowego klienta, ale nic dla mnie.
Bez odprawy. Nie ma wakacji. Nic innego jak kopnięcie w żołądek podczas najgorszego spowolnienia gospodarczego od 70 lat. Dzięki za nic.
To było rok temu, ale plusem jest to, że miałem czas spędzić z moją cudowną córką.
Byłem cholernie dobrym pracownikiem. Chciałem tylko wykonywać swoją pracę i mieć nadzieję, że złośliwość odejdzie.
Jest jedna rzecz, którą będę robić w mojej następnej linii pracy, jeśli kiedykolwiek będę znowu prześladowany, a jest to zakup cyfrowego rejestratora dźwięku. Zachowam to przy sobie i pozwolę następnym łobuzom powiesić się własnymi słowami. Tym razem się obronię i niech Bóg pomoże głupcowi, który próbuje odebrać mi godność, ponieważ będę się spierał.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 17 lutego 2012 r.:
Dziękuję za poświęcenie czasu na opublikowanie swoich doświadczeń. Te obraźliwe sytuacje w pracy są niewybaczalne.
Kei w dniu 17 lutego 2012 roku:
Jestem dość zaskoczony, gdy dowiedziałem się, że istnieje wiele takich sytuacji, w których dochodzi do obelg i dokuczania, takich jak moja. Właśnie wyrzucono mnie z pracy z powodu fałszywego oskarżenia o pracę w departamencie. sklep. Mój przełożony chciał, żebym rzucił pracę przez ponad 4 lata i próbował wielu obraźliwych zachowań, abym rzucił pracę, i krzyczał na mnie wiele razy, żebym rzucił. Zrobiła wiele innych okropnych rzeczy, na przykład odepchnęła mnie od moich klientów i celowo przekazała moje prowizje swoim ulubionym współpracownikom, abym odszedł. Wiele razy zdradzała też moje prowizje. Słyszałem, że w przeszłości było wielu innych współpracowników, którzy zrezygnowali z pracy i zostali zwolnieni. W rzeczywistości widziałem kilku, którzy odeszli z pracy z powodu jej nadużyć i niesprawiedliwości. Smutne jest to, że ten menadżer pracuje tu od 17 lat,że jest całkowicie oszukana. Nikt (ludzie wyższego szczebla) nigdy mi nie uwierzy, nawet jeśli powiem im prawdę. Prawda jest taka, że jest tak obelżywą, kontrolującą, manupulacyjną osobą, a nawet oszukuje moje prowizje i łamie zasady firmy. Wrabiała mnie, żebym zwolnił mnie przez 4 lata i kilka razy pisałem o tym, że jestem całkowicie niewinny. W końcu, kiedy napisali do mnie te trzy grupy klientów, których prześladowano, donieśli o mnie z powodu ogromnego nieporozumienia, a potem mój mgr zwolnił mnie bez pytania, co się stało. Wrzasnęła na mnie czubkiem głowy i zwolniła. Byłem okropnie prześladowany przez jej kontrolującą osobowość, zastraszanie i to, że będzie manipulować wszystkim na swój własny sposób, przekręcać rzeczy, aby sprawić, że będę tak, jakby to była moja wina.Dochodzi do wniosku, że wiele razy sprawiała, że czułem się źle przed innymi współpracownikami, odcinając mnie. Nie jestem powolną osobą, ale ciągle mi powtarzał, że jestem powolny przy kasie, itd. Ona będzie ciągle obrażać mnie werbalnie w każdy możliwy sposób.
To takie smutne, że cały ten świat został opanowany przez tych prześladowanych, kontrolujących ludzi. Muszą stworzyć jakieś nowe prawo dotyczące tego rodzaju nadużyć w pracy, ponieważ torturowało mnie to od wielu lat. Zacząłem być bardzo przygnębiony, a nawet zacząłem napadać na jedzenie, kiedy nie jestem nawet głodny i przytyłem i sprawiłem, że odczułem wiele bólów głowy. Wszyscy, to nie jest tego warte. Życie jest zbyt krótkie. Po prostu uciec od tego, jeśli możesz JAK NAJSZYBCIEJ nadużyć lub zostać zastraszanym. Martwię się tylko o to, jak kiedykolwiek znajdę teraz inną pracę, ponieważ teraz zostałem zwolniony. Jestem w połowie lat 50-tych. Nigdy w życiu nie spotkałem się z tego typu nadużyciami !! Powiedziałbym po prostu, że tylko niewykształceni ludzie z niskimi klasami będą robić coś takiego.Przynieś nam wszystkim sprawiedliwość wszystkim ludziom, którzy byli wykorzystywani i prześladowani przez swoich współpracowników. Naprawdę współczuję im i Pokoju na Ziemi.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 10 lutego 2012 r.:
Proponuję skonsultować się z prawnikiem, ale środowisko pracy powoduje, że chorujesz. Jaki system odszkodowań dla pracowników masz w swoim kraju? W USA warunki, które opisujesz, mogą stanowić pozew dla pracownika przeciwko szefom i firmie.
Tracey 10 lutego 2012:
Ja też byłem prześladowany w pracy, moja zaczęła się ponad 18 miesięcy temu. Na początku myślałem, że to ja jestem problemem, ale potem wydaje się, że sprawy idą z łóżka do piekła. Straciłem nawet głos z powodu stresu, jaki spowodował mój szef. Wszystko zaczęło się, gdy bolało mnie gardło i mogłem mówić przez prawie 2 tygodnie. kiedy wróciłem do pracy po wypisaniu mnie przez lekarza, ponieważ moja praca polegała na rozmawianiu przez telefon przez cały dzień, po powrocie zauważyłem, że coś jest nie tak. Stres związany z pracą i kilka problemów z personelem całkowicie mnie dopadło, ponieważ mięśnie wokół mojej skrzynki głosowej zablokowały się, więc moja mowa stała się jeszcze gorsza. Doszło do etapu, na którym nie byłemPo wielu wizytach w szpitalu i terapii logopedycznej zostałem zwolniony z pracy i musiałem walczyć o powrót do pracy, którą wykonywałem przez 2 lata przed zwolnieniem. Kiedy byłem wolny, szedłem do pracy, aby mogli zobaczyć, że ich nie blefuję. Moja mowa była nie do zniesienia, nie mogłem jeść, spać ani pić. Chciałem tylko wrócić do pracy. Od czasu mojego powrotu 5 września 2011 roku robili wszystko, co w ich mocy, aby moje życie stało się piekłem. Rozmawiałem z działem HR i umówili mnie na spotkanie z szefem, aby spróbować nakreślić, jakie były problemy i problemy. Przeszedłem od najszczęśliwszej osoby w moim biurze do najbardziej nieszczęśliwego. Nawet teraz stres, jaki powodują, każe mi myśleć, że powinienem poszukać innej pracy.Omówiłem każdy etap tego, co mi się przydarzyło z moją 16-letnią córką, a nawet ona poradziła mi, abym wyszedł i poszukał innej pracy. Mam myśleć, że ma rację, jedyne, czego chcę, to iść do pracy, abym mógł zapewnić swoim dzieciom i zastanawiać się, dlaczego ci ludzie mogą uczynić twoje życie takim nieszczęściem. W przyszłym tygodniu jestem wolny od pracy, dzięki Bogu, ale boję się tygodnia w poniedziałek, kiedy będę musiał wrócić do psychicznego znęcania się.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 4 lutego 2012 r.:
Komentarz do przyjaciela i innych osób w dowolnym scenariuszu zastraszania w miejscu pracy -
EEO bardzo poważnie traktuje długoterminową pisemną dokumentację od pracownika, z większą wagą niż cokolwiek ustnego - tylko przedstawiciel firmy może powiedzieć przeciwko zarzutom. Ponadto, jeśli firma nie ma pisemnego zapisu wydarzeń, EEO bardzo poważnie zbada zarzuty pracowników (zawsze tak jest w Ohio).
Jeśli firma nagle chce dostarczyć noty do poszkodowanej osoby i skłonić ofiarę / cel do podpisania tych listów, że on / ona jest winny wydarzeń stanowiących nadużycie, może to oznaczać, że: ofiara zaczyna, lub 2) ofiara nie jest taka niewinna. Istnieją przypadki nadużyć, w których sprawca prowokuje swoją ofiarę do tego stopnia, że ofiara działa tak, że sama staje się okrutna. Uważaj, aby nie wpaść w tę pułapkę w domu, w pracy, w szkole, gdziekolwiek.
Również w tych trudnych przypadkach zawsze warto skorzystać z poradnictwa zdrowia psychicznego. Pomaga celowi i służy jako dowód właśnie zaistnienia.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 3 lutego 2012 r.:
Zanim przejdziesz do wiadomości, musisz zacząć codziennie dokumentować to maltretowanie w dzienniku z nazwiskami, datami, dniami i godzinami, a przy następnym fizycznym zdarzeniu natychmiast wezwać policję. Jeśli nie masz obecnie pisemnej dokumentacji, to nagrywanie wiadomości będzie przykuwało uwagę, ale możesz wyglądać głupio, a nawet zostać zwolnionym za rzekome „kłamstwo” na temat firmy.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 02 lutego 2012:
Nierówny w NOLA - druga osoba w pracy uderzy cię, nawet w rękę lub ramię, jest drugą, w której powinieneś wezwać policję i wnieść oskarżenie. Tak, udokumentuj wszystko według dnia, daty i godziny, prowadź dziennik i jak najszybciej uzyskaj adwokata.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 02 lutego 2012:
I choć brzmi to jak najemnik, zasługujesz również na walkę o większe rozliczenie pieniężne. Poproś o zmiany w polityce tej firmy, aby zapewnić przyszłe bezpieczeństwo. Czy szef został zwolniony?
Sprzedaż w dniu 2 lutego 2012 r.:
Uważam, że ten widok jest zbyt późny. Mój współmałżonek był nieustannie prześladowany w pracy przez około sześć miesięcy. Jego szef obrażał go werbalnie i zmuszał do robienia rzeczy, które nie były jego pracą. Ostatnie zadanie kosztowało go życie. Jeszcze smutniejsze, że łobuz stał nad nim, gdy umierał, nie podnosząc palca, aby uzyskać pomoc medyczną. Mój mąż został zmuszony do wykonania ćwiczenia treningowego, w którym nie miał żadnego szkolenia ani kwalifikacji. OSHA ustaliła, że firma się myliła i że warunki zagrożenia podczas ćwiczeń doprowadziłyby do poważnych obrażeń lub śmierci. Nic nie przywróci mojego męża z powrotem, ale będę walczyć do końca o sprawiedliwość.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 31 stycznia 2012 r.:
To dla ciebie trudna sytuacja. Być może łobuz się przeniesie. W międzyczasie moje najlepsze myśli idą do Ciebie.
rcamarillo w dniu 31 stycznia 2012 r.:
Przyjrzałem się już branży, którą wykonuję, jest bardzo niewiele miejsc, które wykonują mój typ pracy i są to bardzo odległe, bardzo drogie obszary do życia. Jestem tu od 8 lat i jestem dobry w tym, co robię. Tak więc, mając chorą mamę, dzieci i siostrę, którymi muszę się opiekować, muszę zdecydować się na przeprowadzkę, po prostu myślę i mieć więcej czasu i stabilności dla dobra mojej rodziny. Niedawno problem dotyczący tego samego dręczyciela przedstawił inny współpracownik i wydaje się, że nasi szefowie nie lubią konfrontacji z łobuzem. Po prostu powiedzieli: „Spróbuj to naprawić lub sobie z tym poradzić, wszyscy tu jesteśmy dorośli!”, Zgadzam się w pewnym momencie, ale niektórzy „dorośli” to szarpnięcia natury. Wszystko, co zrobili, to wysłanie wszystkim przypomnienia o etykiecie biurowej. Starają się unikać aresztowania, gdy jest to napięte środowisko. Pff… myślę, że będę musiał sobie z tym poradzić.Niektórzy ludzie, którzy mają autorytet i władzę, wiedzą, że my, chłopi (walczący ludzie lol), POTRZEBUJEMY utrzymać swojej pracy za wszelką cenę.: - [
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 30 stycznia 2012 r.:
Jest to nieszczęśliwe, gdy rządzący nie podejmują żadnych działań, aby powstrzymać oczywiste problemy. Ja też straciłbym zainteresowanie taką karierą. Może dostaniesz stamtąd awans, a może mógłbyś przenieść się do innego, zdrowszego działu?
rcamarillo w dniu 30 stycznia 2012 r.:
Cześć Patty, Dziękuję za poświęcony czas i radę. Podjąłem trochę inicjatywy i dużo czytałem o kontrolowaniu moich emocji, technikach oddychania i było to bardzo trudne, ale zdyscyplinowałem się, by ignorować kobiety, które mnie nękają. To takie trudne, ale zmniejszyła poziom nękania, ponieważ całkowicie ją ignoruję i jestem szczęśliwy, nawet czasami udając szczęście. Zakłada, że nic mi się nie stało i odchodzi, myślę, że to działa, zostawi mnie w spokoju… ale jestem tak zawiedziona moim przełożonym i szefem. Muszę przez to przejść dosłownie i nie tylko ja, inny pracownik też. Jesteśmy najbardziej poszukiwani, a nasi przełożeni widzą, że czujemy się niekomfortowo i nic nie robią !!!! To prawda, sprawia, że jesteś silniejszy, ale nie mam ochoty angażować się w tę pracę, tak jak kiedyś. Zwykłem postrzegać to jako karierę, teraz tylko JO B. Codziennie to samo,Dostaję więcej pracy, a oni mają swobodę radzenia sobie ze swoim życiem osobistym w pracy i wszyscy otrzymujemy takie same, te same świadczenia, to samo wszystko. Wow… ale muszę zrobić wszystko, aby utrzymać pracę, czasy są krytyczne i mam rodzinę, którą muszę się zająć.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 29 stycznia 2012:
Cóż za niesamowita rzecz! Gratuluję ci tego i myślę, że będziesz bardzo gorliwym pracodawcą. Byłem w sytuacjach, które opisałeś, ale miałem szczęście, że stałem niewzruszony - wszyscy łobuzi i niedoszli dręczyciele zostali zlikwidowani. Wielki sukces dla Ciebie i proszę o informowanie mnie o Twoich postępach.
oszołomiony 28 stycznia 2012 roku:
Chociaż nie mogę być konkretny, powyższe przykłady polegają na tym, że nie wspominam o urodzinach, udzielam innym specjalnego traktowania finansowego, a następnie odmawiam tego prześladowanym, dając szansę innym lub wspierając ich wysiłki na rzecz rozwoju kariery, ale nie prześladowanych (zamiast przekierowywać ich do innych prac) przydarzyły mi się w przeszłości. Jestem teraz silniejszy i odmawiam bycia częścią żadnej grupy, która to robi i wkrótce będzie właścicielem własnej firmy. Wykorzystam to, co się wydarzyło, jako mój własny przykład, aby nie traktować ludzi i jak rozpoznać takie działania u innych, z którymi mogę sobie poradzić, a zamiast tego docenić każdą osobę, nawet jeśli jest irytująca… Dziękuję Patty za to centrum. Bardzo pomocny dla wszystkich, którzy odpowiedzieli.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 20 stycznia 2012 r.:
Gratulacje dla wszystkich. Dokumentacja to oczywiście fiolka. Łobuzi i napastnicy starają się sprawić, by cele poczuły się winne. Działa zbyt wiele razy.
M Dee, 20 stycznia 2012 r.:
Ja też byłem prześladowany na mojej ostatniej pozycji, a kierownictwo przymykało oko. Kierownictwo powiedziałoby, że to moja osobowość i że też jestem winny. Miałem szczęście, że jeden współpracownik mi uwierzył i dzięki temu przeszedłem przez dziesięć lat piekła. Lubię swoją pracę, ale zawsze była to skomplikowana przez tę niepewną siebie osobę, która zatrudniła innych pracowników do pracy dla niej, a także mnie zastraszała. Często z góry nie robią niczego, za co mogliby zostać pociągnięci do odpowiedzialności. To było podstępne i tajemnicze. Pracowałem ciężko i otwarcie wyrażałem swoje opinie. Musiałem dużo popracować nad sobą, np. Warsztaty z lepszej komunikacji itp., Żeby spróbować po prostu porozmawiać z nią. Wierzę, że była psychopatką - bardzo sprytną i niebezpieczną. Mam teraz inne stanowisko, w którym wszyscy są tak pełni szacunku i uczciwi.W mojej pracy nie ma problemów z personelem, ponieważ wszyscy są profesjonalni i mają zaufanie do siebie. Dla mnie to dowód, że to nie ja winiłem. Zostawiłam jednak mały prezent pożegnalny. Poproszono mnie o przedstawienie moich 10-letnich dowodów w dziennikach, w których napisałem wiele rzeczy, które się wydarzyły. Teraz jest niezależne dochodzenie, ale ja nie jestem zaangażowany. HR podziękował mi za moje dowody i zapewnił, że będzie to wynik.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 12 stycznia 2012 r.:
Aby się bronić:
1) Kiedy zaczynasz nową pracę, zachowaj portfolio prac zawierające to, czego się nauczyłeś, ukończone projekty itp.
2) Dokumentuj w swoim portfolio dokuczanie, plotki, negatywne komentarze itp. Nie przegap jednej instancji. Bez dokumentacji nic nie możesz zrobić.
3) Spotkaj się z szefem, aby omówić nękanie. Kontynuuj dokumentację, dołącz spotkanie.
4) Jeśli to się nie powiedzie, porozmawiaj ze swoim przełożonym na spotkaniu. Dokument.
5) Jeśli to się nie powiedzie, skontaktuj się z HR w tej sprawie. Dokument.
6) Jeśli to się nie powiedzie, skontaktuj się z prawnikiem w celu uzyskania bezpłatnej konsultacji i złóż oficjalną skargę ETE.
pininas w dniu 12 stycznia 2012 r.:
Ja również jestem bez pracy z powodu tyranii w miejscu pracy. Ta osoba połączyła siły z kilkoma innymi osobami, które wystąpiły przeciwko mnie w pracy. Mój były szef i ja mieliśmy świetne relacje, dopóki ta jedna osoba nie zaczęła tam pracować i nie zwróciła się przeciwko mnie. Wiedziałem o tym dzięki osobie, która pracowała w innym dziale, niejednokrotnie podsłuchiwała te osoby, które komentowały mnie negatywnie. Mój szef wtedy zaczął im wierzyć, a potem mnie zwolnił. Jak się okazało, tego samego dnia zatrudniony został przyjaciel łobuza. Mój były szef zadzwonił do niej na oczach wszystkich i powiedział jej, że zajęła moje poprzednie stanowisko.
Powiedziano mi, że powinienem był się bronić. Może to trochę prawda. Ale powiedz mi, jak mam to zrobić, skoro mój szef wierzy tylko swoim ulubieńcom? (Łobuzi.)
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 8 stycznia 2012 r.:
Mam nadzieję, że wszystko dokumentujesz. Uzyskaj prawnika pracy, przynajmniej na bezpłatną konsultację. W moim stanie i mieście rozpylanie aerozoli i podawanie wody wybielającej, która wywołuje ataki astmy, jest legalnym atakiem (oskarżeniem) i można wnieść oskarżenie. Zapytaj prawnika i zadzwoń na policję następnym razem, gdy to się stanie. Uzyskaj również informację od swojego lekarza o tym, jak niebezpieczne są te wyzwalacze i że są wyzwalaczami. Ta osoba próbuje cię skrzywdzić i prawdopodobnie skrzywdzi psy. Podejmij działania jak najszybciej.
zmęczony pracownik dnia 08 stycznia 2012 r.:
Próbowałem poradzić sobie z obraźliwym współpracownikiem za pomocą jedynych narzędzi, jakie mam, cierpliwości. Od miesięcy zabierał rzeczy, które powiedziałem, i przekręcał je tak, aby brzmiały, jakbym jęczała lub lekceważyłem. Odkurzał pode mną, kiedy pracowałem nad trudnymi psami i straszył je, aż ktoś inny tego widział, potem przestał odkurzać wokół mnie wszyscy razem (wdzięczny, mogę ci podziękować). Natryskuje w moim kierunku puszki z solą, wiedząc, że mam astmę i jestem na nią uczulony. Wczoraj przyniósł butelkę „Wspaniałego” do czyszczenia, ale była to woda wybielająca w butelce i wie, że wybielacz prawie całkowicie zamyka mi płuca. Moi szefowie nigdy wcześniej nie byli szefami i nadal myślą jak pracownicy. Nic mu nie powiedzą. Oskarżył mnie o zabranie psów, które miały być jego, robię psy, które każe mi robić mój szef.Oskarża mnie o dawanie mu złych psów, mój szef je rozdaje, nie ja. Zdemolował mnie nawet na Facebooku, mówiąc dokładnie odwrotnie niż to, co mówił szefom (nie pomagam mu szefom i nie chcę twojej pomocy na fb). Z których skopiowałem komentarze i usunąłem go z mojego fb. Podobno jestem „menadżerem”, ale moi szefowie mnie nie wspierają. Nie wiem co mam robić.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 4 stycznia 2012 r.:
Nancy - Złóż formalną skargę dotyczącą ETE.
Worthmore - Podczas następnego ataku wezwij policję i zgłoś zarzuty napadu. Zapytaj prawnika - w moim mieście te zachowania kwalifikują się jako zwykła napaść i niosą przynajmniej grzywnę; rzucanie i kopanie - krótki czas więzienia.
Worthmore w dniu 4 stycznia 2012 r.:
Od 4 lat mam do czynienia z agresywnym środowiskiem pracy. Przestrzegałem każdego protokołu znanego systemowi szkół publicznych w Teksasie. Ta pani krzyczała, że nienawidzi mnie przed administracją, krzyczała na spotkaniach zespołu, przychodziła, krzyczała i wrzeszczała do moich uczniów i mnie, rzucała dokumenty na moje biurko, kopiąc w drzwi mojej klasy. Podeszła na odległość 5 cali od mojej twarzy i krzyczała, jak bardzo chciałaby, abym opuścił szkołę. Jestem dosłownie w PIEKLE, byłem w tym kampusie dłużej niż ona i nigdy nie miałem problemów z nikim innym. Nie wiem, co robić, czuję się uwięziony, samotny i boję się, że pewnego dnia się załamam i zareaguję. Jak dotąd, po 4 latach, zachowałem przytomność w kwestii nadużyć. Odbyłem z nią mediacje z dyrektorem, a ona krzyczała na mnie i wrzeszczała.Nie było żadnego napisania, żadnych działań dyscyplinarnych, a ona nawet nie ma żadnego poziomu władzy, jest po prostu na tym samym poziomie i przedmiocie, więc muszę być z nią w bliskim kontakcie przynajmniej raz w tygodniu. Gdzie krzyczy i wrzeszczy na mnie przy każdej okazji, jaką ma przed ludźmi. Nikt nie mówi ani słowa.
Nancy w dniu 4 stycznia 2012 r.:
Niedawno padłem ofiarą zastraszania w miejscu pracy, złożyłem zawiadomienie policyjne, ponieważ była to napaść fizyczna. Zastanawiałem się tylko, jakie jeszcze kroki muszę podjąć, aby rozwiązać tę sprawę.
Patty Inglish MS (autorka) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 31 grudnia 2011 r.:
Uzyskaj bezpłatną wstępną konsultację z prawnikiem pracy. Na pewno ci powiedzą. Powodzenia!
constanceanne w dniu 31 grudnia 2011 r.:
Trudno mi określić, co się ze mną dzieje. Nie wdając się w zbyt wiele szczegółów, mam współpracowniczkę, która zajmuje stanowisko przełożonego, ale nie jest moim przełożonym, którą nazwałbym tyranem, ale nie jest ona jednak konsekwentnie bezpośrednio werbalna wobec mnie; sprawia, że wszystko jest bardzo niewygodne dla mnie i innego współpracownika, którego nadzoruje. Ostatnią rzeczą, jaką zrobiła, było to, że miała na moim komputerze program do wirtualnego komputera, który znalazłem i został usunięty przez nasz dział IT. Został zainstalowany od kwietnia 2010 roku. W ciągu tygodnia od jego usunięcia ponownie fizycznie zalogowała się do mojego komputera. Zalogowała się do niego ponownie dwa tygodnie później.
Poszedłem do szefa HR i zajmiemy się sytuacją, gdy w przyszłym tygodniu wrócimy do pracy. Problem w tym, że nasz szef raczej nic z tym nie zrobi. Wydaje się, że albo chroni „łobuza”, albo sama boi się konfrontacji. Nie wiem który?
Wydaje się, że „tyran” ma inny zestaw zasad niż wszyscy inni lub nie musi ich przestrzegać. Przychodzi i odchodzi, jak jej się podoba (jest jednak pensją), nosi nieodpowiednie ubrania, denerwuje innych pracowników poza naszym biurem i może podejmować nieetyczne decyzje bez konsekwencji.
Co najmniej 2 osoby, które zajmowały tę pozycję przede mną, odeszły z powodu sposobu, w jaki czuli się nieswojo. Kilka razy rozważałem odejście od siebie, a potem zmieniłem zdanie i nie chciałem, żeby ktoś wyrzucił mnie z pracy, którą lubię.
Jak określisz, jak nazywa się to „nękanie”?
Nie dokuczanie w dniu 27 grudnia 2011 r.:
Chciałem tylko zostać sam podczas przerwy i poza godzinami pracy, odpowiedziałem na fałszywą rozmowę. Ale oni nękali mnie z ciekawskim zainteresowaniem, a potem plotkowali o tym, co zrobiłem wszystkim dookoła. I ZADAWALĄ, DLACZEGO STAŁEM SIĘ BARDZO. ZACZĘLI TO.
Chłopcze, chodzili za mną, inne korporacje też były w tym. Gdzie robiłem zakupy i poszedłem, to nie przypadek.
Diana w dniu 21 grudnia 2011 roku:
Jestem bez pracy z powodu tej sytuacji… mój współpracownik był naprawdę sarkastyczny (nazywając moją pracę obrzydliwą i odnosząc się do mnie jako leniwego pracownika). głupi i bezużyteczny, był zmuszony do pracy nad dodatkowym czasem przy rzeczach, których w końcu nie używali (bez zapłaty), spodziewali się, że będę tam 24/7, nawet dzwonili do mnie, gdy robiłem zakupy z córką na w niedzielny poranek i oczywiście zachorowałem, dostałem strasznych epizodów lęku, straciłem jakieś 15 funtów w miesiąc i prawie zrujnowałem moje relacje rodzinne. Na koniec poprosiłem o rozwiązanie umowy, ponieważ skarga nie zadziałała. W końcu zostałem bez pracy, ta osoba została w pracy i… postanowili poprosić o nowych pracowników, zaznaczając, że nie ”pracuję w zespołach i traktuję sprawy osobiście, płacą mi smutną sumę pieniędzy i zostało mi okropnie gorzkie doświadczenie… z drugiej strony mam drugą pracę i radzę sobie tam doskonale, moi szefowie i współpracownicy tacy jak ja i… SZANUJ mnie i… Nigdy nie zostałem oskarżony o nieskuteczną pracę zespołową.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 19 grudnia 2011:
Postępuj zgodnie ze zwykłymi krokami dotyczącymi skargi ETE, które opisano w Centrum i komentarzach. Poproś o pomoc lokalne biuro EEO i uzyskaj bezpłatną konsultację z prawnikiem.
Ofiara # 4 19 grudnia 2011:
Obecnie pracuję dla Ann Taylor w San Antonio w Teksasie. Jestem nie tylko świadkiem, ale i ofiarą. Smutne jest to, że kierownik sklepu dokucza wszystkim oprócz jej przyjaciół, którzy tam pracują. Co ja robię?
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 17 grudnia 2011 r.:
Możesz również złożyć wniosek o odszkodowanie dla pracowników, jeśli brud w AC powoduje, że chorujesz. Może to oznaczać niebezpieczne miejsce pracy. Sprawdź stanowe przepisy dotyczące WC lub uzyskaj bezpłatną konsultację z prawnikiem.
Istnieją przypadki, w których pracodawca nie zezwala pracownikom na korzystanie z toalety przez cały dzień. Widziałem, jak te sprawy trafiają do sądu.
Więcej łobuzów niż kiedykolwiek 17 grudnia 2011:
Pracuję też dla łobuza, który nie lubi wydmuchiwać nosa z powodu mojej alergii, a cała okolica (konstrukcje / kupy brudu na zewnątrz) sprawia, że jest to bardzo niezdrowe miejsce pracy (brud jest w powietrzu i układ klimatyzacji). To jest bez przerwy przez 8 godzin. uszkodzenia moich płuc. Tak, zgadzam się, że większość łobuzów jest chroniona przez rząd. agencje. Jedynym rozwiązaniem jest znalezienie nowej pracy, ale przyjrzyj się sytuacji ekonomicznej, więc jest to codzienne nadużycie. Mam tylko nadzieję, że mnie zwolnili, bo wydmuchuję nos, a potem pozwie ich do diabła za medyczną dyskryminację.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 12 grudnia 2011 r.:
Cokolwiek zdecydujesz, moje najlepsze życzenia powodzenia w pracy i życiu. Musisz być bardzo cierpliwą osobą, aby trzymać się tej sytuacji i nadal funkcjonować.
rcamarillo z USA 12 grudnia 2011 r.:
Dziękuję Patty za twoją radę. Naprawdę kocham swoją pracę. Mój szef jest świetny, jeśli chodzi o korzyści itp… Na początku zrozumiałem, dlaczego po prostu pozwoliła komuś takiemu jak tyran, pomyślałem, że to ludzkie z jej strony, próbować rozwiązać coś z problemami, na przykład dać szansę. Ale to się przedłużało i dotyka co najmniej 5-6 współpracowników, ale nic nie powiedzą, ponieważ nie chcą dostać się po złej stronie naszego szefa. Praktycznie ostatnio powiedziała mi, żebym się tym zajął i to naprawił, ponieważ po objęciu stanowiska kierowniczego oczekuję więcej. Właściwie chodziłam na zajęcia z zarządzania, z komunikacji, a nawet oferowałam, że zapomnę i zacznę od nowa, ale ta kobieta jest bardzo złośliwa, w momencie, gdy nie kryłam jej za spóźnianie się rano, po obiedzie i / lub załatwianie spraw osobistych w godzinach pracy…potknęła się znowu i zaczęła mnie traktować jak gówno. Szczerze, zamierzam coś z tym zrobić. I nie mogę tego powiedzieć, ale myślę, że wiem, dlaczego wciąż zwleka. Wszyscy wiemy tutaj za dużo informacji, naprawdę nie mogę powiedzieć. Ale myślę, że mój szef straciłby więcej pieniędzy, klientów i reputację, gdyby coś wyszło na jaw. Ponieważ jestem dobrym pracownikiem i mam wytrwałość, jestem pewien, że mój szef wie, że zamierzam się wyluzować i po prostu trzymać się jak zwykle. Ale każdy ma swoje granice i jestem chory, stres i napięcie wyciągnęły ze mnie to, co najlepsze. Podczas ciąży, która tak bardzo na mnie wpłynęła. Dziękuję za poświęcony czas i zrozumienie.klientów i reputację, jeśli coś wyjdzie na jaw. Ponieważ jestem dobrym pracownikiem i mam wytrwałość, jestem pewien, że mój szef wie, że zamierzam się wyluzować i po prostu trzymać się jak zwykle. Ale każdy ma swoje granice i jestem chory, stres i napięcie wyciągnęły ze mnie to, co najlepsze. Podczas ciąży, która tak bardzo na mnie wpłynęła. Dziękuję za poświęcony czas i zrozumienie.klientów i reputację, jeśli coś wyjdzie na jaw. Ponieważ jestem dobrym pracownikiem i mam wytrwałość, jestem pewien, że mój szef wie, że zamierzam się wyluzować i po prostu trzymać się jak zwykle. Ale każdy ma swoje granice i jestem chory, stres i napięcie wyciągnęły ze mnie to, co najlepsze. Podczas ciąży, która tak bardzo na mnie wpłynęła. Dziękuję za poświęcony czas i zrozumienie.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 9 grudnia 2011 r.:
Postępowałeś zgodnie z prawidłowymi protokołami i hierarchią dowodzenia, o ile wiem, w tej sprawie dotyczącej nękania, więc złóż formalną skargę do EEO. Uzyskaj bezpłatną konsultację od prawnika pracy. Złóż oskarżenia przeciwko łobuzom, jeśli musisz to zrobić. Zapytaj prawnika, czy możesz wnieść sprawę przeciwko firmie o pozwolenie na kontynuację.
Stany Zjednoczone zaczynają omawiać przepisy dotyczące przemocy wobec pracowników w swoich organach ustawodawczych, więc może nadejść większa pomoc, ale zajmie to trochę czasu. Zatem egzekwowanie to inna sprawa.
rcamarillo z USA w dniu 08 grudnia 2011:
Jestem tak zniesmaczony, że obecnie prześladują mnie inne kobiety w pracy. Byłem prześladowany od lat. Dokładnie przez 4 lata robiłem wiele kroków, wszystko spisałem, rozmawiałem z przełożonymi, prezesem firmy. Dali tym kobietom napisy i nadal pracują. Teraz to wpływa na innych i jedyne, co robią, to wspominać o tym na głupich spotkaniach zespołowych, jak mieć etykieta pracy itd.… Jak długo jeszcze, co jeszcze ??? Szukam teraz innej pracy, jestem tam od 8 lat i mój szef wydaje się obchodzić ostrożnie z tym b @ # *%…… Mam dużą rodzinę do utrzymania i mój szef o tym wie, to trudne, ale będę musiał walczyć i znaleźć inną pracę, aby poprawić swoje zdrowie. To bardzo na mnie wpłynęło. Inny pracownik ma dość i chce teraz wyjść. Taki smutny.
stopbully2day w dniu 7 grudnia 2011 r.:
Uważam, że w każdej sytuacji mobbingu ważne jest, aby istniał ustalony wzorzec zachowań wobec więcej niż jednego pracownika. Zwiększy to Twoją wiarygodność podczas składania roszczenia. Zanotuj prześladowanie wobec siebie i swoich współpracowników. Ludzie rozmawiają - nabierają nawyku słuchania - i robią notatki. Nie ozdabiaj nut; tylko fakty. Dowiedz się, czy Twój pracodawca ma w miejscu pracy politykę przeciwdziałania przemocy (rób to dyskretnie) i zrób jej kopię, jeśli możesz. Zapoznaj się z wytycznymi OSHA w USA dotyczącymi przemocy w miejscu pracy. Jeśli pracujesz w branży opieki zdrowotnej, zapoznaj się z oświadczeniem Komisji Wspólnej w sprawie przemocy w miejscu pracy. Przyjrzyj się zatrzymaniu pracowników w Twoim dziale, w którym dochodzi do zastraszania.Wydaj kilka dolarów (wiem, że to trudne) i porozmawiaj z prawnikiem do spraw zatrudnienia, aby mieć w aktach twoją sytuację. Poinformuj o tym swoich lekarzy i zachowaj to w swojej dokumentacji medycznej. Byłbyś bardzo mądry, gdybyś nie podzielił się tym, co robisz ze współpracownikami, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może być kretem. Twoi współpracownicy nie staną za tobą, ponieważ boją się konsekwencji. Jeśli twoi współpracownicy zostali wciągnięci przez łobuza i cię mobią, ich strach przed tyranem jest większy niż ich troska o ciebie. Jak smutno. Jasne jest to, że odradzanie się „zdrowych miejsc pracy” ma miejsce. Stan Nowy Jork to wdrożył. Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Poinformuj o tym swoich lekarzy i zachowaj to w swojej dokumentacji medycznej. Byłbyś bardzo mądry, gdybyś nie podzielił się tym, co robisz ze współpracownikami, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może być kretem. Twoi współpracownicy nie staną za tobą, ponieważ boją się konsekwencji. Jeśli twoi współpracownicy zostali wciągnięci przez łobuza i cię mobią, ich strach przed tyranem jest większy niż ich troska o ciebie. Jak smutno. Jasne jest to, że odradzanie się „zdrowych miejsc pracy” ma miejsce. Stan Nowy Jork to wdrożył. Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Poinformuj o tym swoich lekarzy i zachowaj to w swojej dokumentacji medycznej. Byłbyś bardzo mądry, gdybyś nie podzielił się tym, co robisz ze współpracownikami, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może być kretem. Twoi współpracownicy nie staną za tobą, ponieważ boją się konsekwencji. Jeśli twoi współpracownicy zostali wciągnięci przez łobuza i cię mobią, ich strach przed tyranem jest większy niż ich troska o ciebie. Jak smutno. Jasne jest to, że odradzanie się „zdrowych miejsc pracy” ma miejsce. Stan Nowy Jork to wdrożył. Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Twoi współpracownicy nie staną za tobą, ponieważ boją się konsekwencji. Jeśli twoi współpracownicy zostali wciągnięci przez łobuza i cię mobią, ich strach przed tyranem jest większy niż ich troska o ciebie. Jak smutno. Jasne jest to, że odradzanie się „zdrowych miejsc pracy” ma miejsce. Stan Nowy Jork to wdrożył. Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Twoi współpracownicy nie staną za tobą, ponieważ boją się konsekwencji. Jeśli twoi współpracownicy zostali wciągnięci przez łobuza i cię mobią, ich strach przed tyranem jest większy niż ich troska o ciebie. Jak smutno. Jasne jest to, że odradzanie się „zdrowych miejsc pracy” ma miejsce. Stan Nowy Jork to wdrożył. Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.Poszukaj w Internecie organizacji w Twoim stanie i poza nim i rozważ dołączenie do jednej z nich. Nic się nie poprawi, jeśli będziemy siedzieć i narzekać.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 19 listopada 2011:
Bardzo mi przykro, że ci się to przydarzyło! Wygląda na to, że Lubbock potrzebuje więcej dobrych miejsc pracy i menedżerów.
anonimowy w dniu 19 listopada 2011 r.:
Jeszcze niedawno pracowałem w miejscu w Lubbock TX, w którym zastraszanie wyglądało jak dziecinna zabawa. zastraszanie jest podstawą zarządzania w organizacji. ludzie pracują w strachu przed przypadkowym powiedzeniem czegoś, co mogłoby kogoś urazić, podczas gdy kierownictwo wskoczy na to, aby znaleźć sposób na wykorzystywanie jednostki, która nie ma pojęcia, dlaczego (jest oczywiste, że cieszą się z haju, jaki osiągają dzięki znęcaniu się nad ludźmi). rezultatem jest stały, dziecinny chaos. polegają na stawianiu jednego pracownika przeciwko drugiemu, aby stworzyć atmosferę podejrzliwości i nieufności, a następnie winić za dewaluację i bicie pracowników. w końcu rzuciłem palenie po tym, jak moje ciśnienie krwi, poziom lęku i układ trawienny wymknęły się spod kontroli. możesz się zastanawiać, dlaczego znoszę to od lat - to dlatego, że w Lubbocku ciężko jest znaleźć pracę, która daje więcej niż minimalne wynagrodzenie.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 17 listopada 2011 r.:
D - Kogo / jaką firmę masz na myśli? Reklamy na stronie są wyświetlane naprzemiennie i nie widzę, co sugerujesz.
Zaniepokojony - Lepiej stracić pracę niż życie. Najpierw rzuca się papiery, potem ciężki przedmiot rzuca się w głowę.
Będzie to niewygodne, ale musisz złożyć zarzuty, aby to zatrzymać. „Och, nie pozwól, aby oprawca stracił dostęp do baz wojskowych” jest usprawiedliwioną wymówką i próbą zrzucenia na ciebie winy. Po przeprosinach nastąpi eskalacja i kolejne nadużycia. Odkryłem wśród ładunków moich klientów, że zarządzanie złością zwykle nie działa w przypadku sprawców przemocy - A co z innymi czytelnikami - Co wiesz?
Ale twój mąż wezwał policję, teraz złóż zarzuty. Nigdy nie wahałem się przed tym w takich sytuacjach, w jakich się znalazłem (na szczęście niewielu). Jest to wrogie i być może niebezpieczne miejsce pracy i musisz odbyć bezpłatną konsultację z prawnikiem i sprawdzić, czy masz zarzuty EEO, a nawet roszczenia o odszkodowanie dla pracowników. W niektórych stanach nie naprawianie niebezpiecznego miejsca pracy jest nielegalne.
Zainteresowana aktualizacja z 17 listopada 2011 r.:
Więc zignorowałem tę technologię i tydzień temu dzisiaj zdenerwował się, ponieważ otrzymał wezwanie serwisowe o godzinie 14:00 - zaczął przeklinać, wrzeszczeć i machać do mnie rękami; w końcu w moim punkcie krytycznym powiedziałem mu, że naprawdę mnie to nie obchodzi. Następnie rzucił we mnie 30 stron druku, które trzymał; kazał mi znaleźć kogoś, kto zrobi to gówno i trzasnął drzwiami. Byłem zszokowany i przestraszony, ponieważ teraz jego gniew przerodził się w przemoc. Zadzwoniłem do współmałżonka, który wezwał mojego szefa i policję. Nic się nie wydarzyło… szef przeprosił i powiedział, że musi przeprosić technika, kiedy wrócił z podróży, i że jeśli złożę zarzuty, technik straci pracę, ponieważ nie będzie już miał dostępu do baz wojskowych. Powiedział, że wyśle technika do zarządzania gniewem… Boję się tej technologii i teraz jestem zmuszony spotkać się z nim po jego powrocie!Jestem przerażony, ale nie chcę stracić pracy!
D w dniu 17 listopada 2011 r.:
Nie bardzo wiem, dlaczego ta strona jest sponsorowana przez najbardziej tolerancyjnego pracodawcę (BT), dla którego miałem nieszczęście pracować. To miejsce jest pełne, można by się tam zgwałcić i to byłaby twoja wina
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 4 listopada 2011 r.:
Jeśli znajduje się w USA, a firma jest wystarczająco mała pod względem dochodów i przychodów, nie muszą zgodnie z prawem dokonywać wszystkich zmian ADA - szczególnie tych, które kosztują najwięcej pieniędzy.
Najlepszą radą jest wizyta u prawnika w celu uzyskania bezpłatnej konsultacji.
Ściśle tajne z 3 listopada 2011 r.:
Wielokrotnie mówiłem komuś z działu HR, że ADA wymaga, aby firma zapewniła mi tłumacza języka migowego. Od roku odmawiają udzielenia mi tłumacza języka migowego, ponieważ uważają, że słyszę i rozumiem, co mówią ludzie. PIEKŁO NIE, urodziłem się Głuchy! Gdybym planował wytoczyć powództwo przeciwko tej firmie, to by mnie ZWALIŁ z innych powodów (mam dwie pisma pisemne, ponieważ mała grupa współpracowników skarżyła się i jęczała do mojego przełożonego (są bardzo nieszczęśliwi i zazdrośni, odkąd pracuję) bardzo ciężko). Nie mogę sobie pozwolić na utratę pracy, jeśli złożę pozew przeciwko tej firmie. Zarówno firma, jak i mała grupa współpracowników powodują, że jestem bardzo chory psychicznie. Co powinienem zrobić? Napisz do mnie na adres [email protected]..
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation w dniu 02 listopada 2011:
To tak, jak w prywatnej firmie, a nie w agencji rządowej, ale kobieta na podobnym stanowisku co twoja w moim hrabstwie 15 lat temu złożyła skargę EEO i oskarżyła mężczyznę o zwykłą napaść poprzez nękanie telefoniczne. To zadziałało dla niej.
Dotyczy w dniu 2 listopada 2011 r.:
Pracuję w małym rządzie. firma usługowa; planuję 3 techników. 1 dla serwisu i 2 dla serwisu PM. Kiedy technik serwisowy nie lubi jego grafiku lub musi pracować później niż o 14:00 (zaczyna około 9 rano), wrzeszczy i wrzeszczy na mnie - ale tylko przez telefon; Po prostu odkładam słuchawkę. Następnie dzwoni do właściciela i powtarza proces, a właściciel dzwoni do mnie, abym dokonał zmiany, której potrzebuje technika, w zasadzie pozwalając mu działać w ten sposób. Narzekam za każdym razem, gdy to się dzieje, ale jest to odrzucane i robi się z tego żart. Kobieta, zanim tam byłem, mówiła, że zażądała zapłaty bojowej z powodu jego słownych napaści - ale to żart. Przeklina również, że podczas napraw domowych używa skrajnie ptasiego języka, a kiedy narzekałem, że moi klienci słyszą to przez telefon, powiedziano mi, żebym zamknął drzwi.Pewnego razu powiedział kilka części na stole, które miał zainstalować, i powiedział do szefa „co to za F” i dopiero wtedy właściciel powiedział mu, żeby skończył ze słowem „F”. Poinformowałem go również, że jestem uczulony na dym i proszę, nie rób tego wokół mnie - pali jak komin w garażu naprzeciwko mojego biura i jeśli szef zobaczy, że moje drzwi są zamknięte, mówię mu dlaczego, a on po prostu otwiera moje drzwi i odchodzi. Technik wypowiadał się również negatywnie na mój temat naszym klientom, którzy dzwoniąc do mnie, mówią mi, co mówi; ponownie nie są podejmowane żadne działania. Teraz go po prostu ignoruję, dosłownie udaję, że go nie ma, nie rozmawiam z nim, nie patrzę na niego ani w żaden sposób go nie witam - a szef / właściciel uważa, że jest to dopuszczalne.Uważam, że nie mam opcji, ponieważ jestem tu od 7 lat i przy tej gospodarce nie ma pracy na takim poziomie / wynagrodzeniu, jak obecnie.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 28 października 2011:
Dziękuję za uwagi!
anon, 27 października 2011 r.:
Jest to kwestia kontroli - wiele z tego wynika z gospodarki i pracownicy nie mogą już zmieniać pracy, gdy ją mają. To zastraszanie jest wyzwaniem dla władzy i poczuciem prawa, które w jakiś sposób jesteś im winien więcej niż dobre dni pracy, kiedy „pozwolisz” tam pracować. Istnieje ogólna polityka zatrzymania pracowników na swoim miejscu, przekazywana kierownictwu średniego szczebla i zachęcana. Jeśli naprawdę chcesz coś zrobić… Dołącz do ruchu okupacji… oddaj władzę pracownikom i pozwól im kierować własnym losem - nie w rękach jakiejś już nieistniejącej osoby, której jedynym sensem jest uczucie mogą kontrolować kogoś innego i utknąć w świecie, w którym powinniśmy milczeć, zaakceptować to i pozwolić na wykorzystywanie. Nadużycie władzy spływa w dół wzgórza… niestety bogactwo i wolność nie.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 25 października 2011:
anonimowy - Sprawdź w swoim kraju, czy istnieje organizacja wspierająca pracowników, która może Ci pomóc. Jeśli nie, możesz potrzebować prawnika.
anonimowy 25 października 2011:
Mój szef źle mnie traktuje. Mój szef zignorował mnie. Mam ponad 20-letnie doświadczenie. Moje biuro jest organizacją pomocy społecznej. Jestem pacjentem; jednak nie zaniedbuj mojej pracy biurowej. Mój szef ograniczył moje wydatki na leczenie. Mój szef przekazał błędne informacje zagranicznej siedzibie głównej; to jest moje zrozumienie. Jestem najstarszy i mam dużo pracy, którą wykonuję szczerze. Wykorzystuje mnie maksymalnie. Jednak na awans musiałem czekać ponad 12 lat. Od tego czasu nie dostałem żadnych promocji. W tym roku nie dostałem podwyżki, ale mój ulubiony szef dostał podwyżkę.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 23 października 2011:
Przytulne - Ponieważ jest to sytuacja obiadowa, jestem prawie pewien, że nie ma sprawy sądowej, ponieważ nie ma jej w pracy. Jednak izoluje cię od grupy przyjaciół, co może być zastraszaniem.
Początek szczegółowego rejestru czasów, w których byłeś iw przyszłości, zostanie pominięty podczas lunchu i kontynuuj to na wypadek, gdyby zastraszanie przenosiło się na podłogę w pracy. Następnie możesz udać się do swojego przełożonego, EEOC lub prawnika z dziennikiem i skargami.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 23 października 2011:
Allison! _ Byłbym zainteresowany radą twojego prawnika! Myślę, że to ogólne nękanie, bez względu na to, kto to robi. Z pewnością tworzy wrogie środowisko pracy. Kontynuuj dokumentowanie wszystkich prześladowań, których dopuszcza się pracownik, wraz z powikłaniami zdrowotnymi, a następnie przygotuj się do złożenia wniosku w EEOC zgodnie z zaleceniem prawnika. W międzyczasie możesz zadzwonić do EEOC i dowiedzieć się, jaka jest procedura, gdy pracownik nęka przełożonego za pomocą fałszywych zarzutów.
Z wielką ulgą!
Przytulne w dniu 23 października 2011 r.:
Jeden z moich współpracowników stara się dogadać ze wszystkimi i stwierdza, że jest świetny, chociaż przez połowę czasu siedzi tam i nic nie robi. Jest bardzo uparty i zawsze myśli, że ma rację, jeśli nie, wymieniane są szczere poglądy. Większość ludzi wydaje się mieć z nim dobre relacje, ale z powodu traktowania przez niego niektórych młodszych pracowników, tj. Sposobu, w jaki z nimi rozmawiał, po prostu nie myje się ze mną i myśli, że to wie, ponieważ nie stara się ze mną tak robi z każdym innym. Rozmawiamy od czasu do czasu i jest to zazwyczaj przyjacielskie spotkanie twarzą w twarz. Kiedy przechodzi obok mojego biura, nie powie mi rano (tak będzie do wszystkich na korytarzu), chyba że to powiem.
W każdym razie nie wiem, czy to zastraszanie, czy też jestem przesadna. Przez lata chodziliśmy do pubu na piątkowy lunch. E-maile krążyły wokół itp. Z pytaniem, kto się wybiera. Ostatnio ten organizm wydaje się organizować go, prosząc tylko wybranych ludzi. Nigdy mnie o to nie pyta i wydaje mi się, że jestem jedyną osobą z pierwotnego „gangu pubowego”, której już nie pytają.
Kiedy wszyscy przechodzą obok mojego biura na lunch, nikt nie mówi, że idą do pubu, więc czy myślą, że zostałem zapytany i powiedział, że nie, nie wiem.
Mój współpracownik powiedział kiedyś, że spotkałem przyjaciela na lunchu i zaprosiłem pozostałych do pubu. powiedział, że jeśli ktoś chce iść na obiad, po prostu podchodzi. Myślę sobie, jak mogę, skoro nie wiem, że jadą. Wiem, że nadal jest to organizowane, ponieważ koleżanka była na wakacjach, a pierwszego dnia po powrocie, w piątek, zapytano ją, czy chce iść do pubu. Słyszałem rozmowę z mojego pokoju.
Pewnego rzadkiego przypadku, gdy ktoś inny zorganizował wizytę w pubie i wysłał e-mail, poszedłem. Inny współpracownik, który siedzi z tym ciałem, powiedział do mnie: „Och, idziesz?”. jakby chciał powiedzieć, że mnie tam nie chce.
Czy to prześladowanie, czy też jestem zbyt wrażliwa i po prostu muszę zdać sobie sprawę, że może moi współpracownicy już mnie nie lubią i po prostu muszę to zaakceptować?
Allison w dniu 22 października 2011 r.:
Dlaczego nadolbrzymy mają znosić zastraszanie i nękanie? To, że „rządzimy”, nie oznacza, że nie jesteśmy ludźmi i nie mamy praw. Obecnie mam bardzo agresywnego pracodawcę, który fałszywie oskarża mnie o dyskryminację. Ona przesadza i kłamie. Ostatni rok był piekłem. Mam chorobę serca, mam nieprawidłowe badanie kobiet, mam napięciowe bóle głowy, przytyłem i miałem depresję. To było okropne. Mam dość słuchania, że to tylko menedżer jest osobą, która nęka i zastrasza. Proszę pomóż! Skontaktowałem się z prawnikiem ds. Zatrudnienia. Czy mogę udać się do EEOC, tak jak ona, i złożyć skargę? Jestem na wyczerpaniu i nie wiem, co robić.
Patty Inglish MS (autor) z USA i Asgardii, First Space Nation, 22 października 2011:
Standardową praktyką stosowaną w przypadku niepowodzenia EEOC dla klienta jest zwrócenie się do prawnika ds. Zatrudnienia / pracy. Powodzenia!
YvonneSmith135 22 października 2011 r.:
Pracowałem w firmie ochroniarskiej przez prawie trzy lata. Nowy przełożony zastraszał mnie i inną współpracowniczkę. Złożyłem na niego skargę 3 czerwca i zostałem zwolniony z obowiązków 21 czerwca. Moje bezrobocie zostało dwukrotnie odrzucone i jest w trakcie postępowania odwoławczego. Jak się okazuje, inni mieli skargi na przełożonego, ale firma nie chce nic zrobić z jego działaniami, co obejmuje fałszowanie dokumentów, kradzież czasu i inne wykroczenia, za które firma zwolniła ludzi. EEOC powiedział mi, że chociaż to było niesprawiedliwe, nic nie mogą zrobić, więc… CO MAM ZROBIĆ ????
stopthebully2day w dniu 19 października 2011 r.:
Do Lindy jest szpital w Chesterfield, MO. Wszystkie weryfikacje zatrudnienia mają przejść przez dział zasobów ludzkich. To jest POLITYKA. Na pytanie, czy można się skontaktować z przełożonym, podaj „nie” i wyjaśnij, że zgodnie z polityką szpitala należy kontaktować się tylko z HR.